izmirden slm

Katılım
22 Mar 2015
Mesajlar
0
herkze merhaba

izmirdeyim, yaş 35. uzun zamandır motorsiklet sahibi olmama rağmen işlerinde yoğunluğu nedeniyle son zamanlarda fazla vakit ayıramıyorum.
ilk motor mondial 250 cc ydi. 2 seneye yakın kullandıktan sonra 98 model dragstar 650 xvsa aldım. yaklaşık 8 yıldır dragstarı kullanıyorum.
herkese kazasız keyifli sürüşler, iyi pazarlar dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst