hos geldın koc... ıste bu sıtenın ozellıgıde bu kımse kımseye bayan yada erkek dıye selam vermıyor anlatabılıyormuyum burdakılerın tek tutkusu motor ok ınsallah anlatabılmısımdır tekrar hos geldın beklerız toplantılara ve gezılereskyline' Alıntı:Ben de Bornova da sayılırım..Ege de okuyorum....Bu arada sıcak karşılama için teşekkürler..Hoşbulduk:rendeer:
Bayan olsaydım heralde 6 sayfa olurdu karşılama:queen: :queen:
skyline' Alıntı:Bayan olsaydım heralde 6 sayfa olurdu karşılama:queen: :queen: