İzmir'den merhaba

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
Herkese merhaba foruma bir kaç katkıdan sonra sıra tanışmaya geldi:)
Bende burda olan herkes gibi motosiklet tutkunuyum,ama benim yok maalesef:pr: Ailenin korkusu ayrıca da maddi açıdan sorunları halledince umarım olacak
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hoşgeldin arkadaşım. umarım hayalindeki motora kavuşursun :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
motorsuz motorcular tarafında yerini al sende bakalım:) işallah senide motorlu motorcular tarafına transfer ederiz:cat:
hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hoş geldin arkdaşım ben bornovada yım ya sen nersinden içinden mi :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hoş geldin motorlu yada motorsuz toplantılarımıza bekleriz :bounce:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ailemize hoşgeldiniz :rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
bur-k@bilişim' Alıntı:
hoş geldin arkdaşım ben bornovada yım ya sen nersinden içinden mi :p

Ben de Bornova da sayılırım..Ege de okuyorum....Bu arada sıcak karşılama için teşekkürler..Hoşbulduk:rendeer:
Bayan olsaydım heralde 6 sayfa olurdu karşılama:queen: :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam hoşgeldin arkadaşım
umarım yakında aileni ikna edersinde motorsuz motorcu bayragını başkasına devredersin :)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
49
Aramıza hoşgeldin zaten bu gidişle motorsuzlar motorluları geçecek bu sitede...Sen de benim gibi motorlara bakıp bakıp iç çekenlerdenmisin... Hayırlısı olsun...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
Hoş geldin aramıza,motor tutkunu motorsuz arkadaşım,gel şöyle yanaş da berabar bakalım ve iç çekelim motorların arkasından yav.:cherry: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst