- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet haftalardır bir çaba içerisindeyiz ben ve 4-5 arkadaşım ve bizim dışımızda daha ne toplantılara ne de gezilere bırakın toplantı yada gezileri buluşma ile ilgili yazılara bile siteden adam akıllı iştirak etmeyen tembel izmir tayfası yüzünden böyle bir fikir geldi aklımıza sevgili arkadaşım cengiz ( APV41 ) ve benim... istanbuldan bu hafta gelme olasılığı yüksek olan arkadaşlarımız var onlar da bizi toplanıyoruz gezi falan düzenliyoruz sanıyolar.. oysaki bilmiyolar gezi düzenleneceği zaman sayfaya 80 tane msj yazılıyo gezi günü 4 motorla gezi yapıyoruz
r: bu arkadaşlar bu hafta sonu gelirlerse mıçtık demektir rezil olduğumuzun resmidir izmirden kiralık motorcular bulmaktan başka çaremiz kalmadı artık... cengiz arkadaşım ben motorcuların benzinlerini şirketten karşılarım dedi motorculara da 3-5 kuruş verdikmi belki en azından istanbullu arkadaşlara karşı biraz olsun karizmayı çizdirmeden yırtabiliriz... :santa: ben artık bu konu ile ilgili yazmıyacağım bu son daha da silkelenmezse izmir li motorsikletçiler keyifleri bilir :farao: