egeknn söyle adanadan kaç motorcu göndereyim,racing mi cruisercimi ,:queen: yuh ya koca izmirden 4 kişi, bizim adanada sadece 20 nin üstünde hayabusacı var be ,adamlara biz gelmeyin diyoruz yolların bozuk oluşu nedeniyle eğer onlarıda alsak gezilere caddelere sığmayız beaaa:rendeer: