İzmir'de bir Pazar

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sabah Gunesiyle actik guzel İzmirde gözlerimizi,

Yol arkadasim can dostum Volkan aradi birden hadi Sensei cikalim diye. Ben hazirim dedim sen atla gel. Ayrilmaz parcamiz Susu nun yaninda bulusalim dedik. Sabah kahvelerimizi elleriyle yapti sagolsun ve bizi agarladi. Cekirgemle gonullerimiz gibi motorlarimizda birlesmisti
foto111.jpg

Bir parcamizi birakarak ayrildik oradan istemeyerek. Ancak gun bizim gunumuzdu ve tekerlek cevirmek vakti gelmisti. Yeni motorlarimizla birlikte hic surus yapamamistik Cekirgemle ve o gun yeni bir baslangic olacakti oyuzden daha fazla beklememek lazimdi. İstikametimiz Buca Golet dedik ve actık gazlarımızı. Guzel hava ve dogayla bulustuk birden uzaklastik o sehrin curcunasindan hayat sanki daha yavas akiyordu oralarda. Vizorlerimizi actik yavas yavas havayi cektik icimize yesillerin agaclarin icinden gecerken. Birden cekirge basti kornaya ve bir kas goz yapti anladimki acikti bende aciktim tabi. Cektik motorlarimizi bir kose basinda derme catma kurulmus mekana. Koylu kadinlari gozleme yapiyordu odun atesinde. Ver bizede deze dedik bir otlu bir peynirlisinden.
foto22.jpg

foto33.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg


Guzelce karinlarimizi doyurup okyanusdaki damlanin anlamini algiladiktan sonra dedikki bu guzel gunu deniz kiyisinda noktalayalim ve yine actik gazi olduk tazi.
Bahar havasini icimize cekerek koy yollarinda yaptigimiz turdan sonra deniz kiyisi pekte bir guzel geldi.

foto7.jpg

foto8.jpg

foto9.jpg

foto11.jpg


Gunesi korfezde batirdik Volkanim catalkaram cingenimle ve birdahaki sefere diyerek kornalarimizla ayrildik .
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Valla iyi yapmissiniz, siir gibi yazmissin, nedir bu İzmir'den gidiyorsun diye mi?
iki kanka iki siyah motor, tam da keyifini surecekken gocuyorsun İstanbul'a...
umarim orada yakalarim seni...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Motosikletlerinizde(Cbf500 ve er_5)yeni tanıştılar ama kanka olmuşa benziyorlar..sormadan edemeyeceğim istanbula motosikletlemi gidecektin:)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
işte bu aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz, dün yapmış oldukları geziyi ballandıra ballandıra anlatan şahıslar sözde benim kankalarımdır.
bu nasıl kankalık yaaaaa:salut: . ben 48 saatlik nöbette 4 duvar arasında nezaret gibi yerde vazifemi yerine getirmek için çabalayayım:pr: , siz 2 tekerle dağ taş deniz demeden gezin bakalım:salut: . nasıl geçti boğazınızdan o güzelim gözlemeler, nasıl bensiz bakabildiniz denizin uçsuz bucaksız ufkuna, nasıl içinize sindi beni nöbette bırakıpta gaz açmak:farao: ....bu nasıl kankalık yaa birde topic açıp bir güzel anlatmışsınız yani bravo:farao:
neyse şaka bir yana biraz hüzünlü delidolu zevkli keyifli güzel bir gün geçirmişsiniz. Allah içinize sindirsin canlarım benim...kahvenin lafımı olur afiyet olsun.
sizi çok seviyorum.:rendeer:

işte bu sırıtıkla....:rendeer: :rendeer:
foto22.jpg

bu karakaçanına ters binmiş nasrettin hoca benim çok değerli kankalarım :rendeer: :rendeer:
foto11.jpg


[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İzmirden esintileri ciğerlerime doldurdum sayenizde.Çok tşk.ler...
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
işte bu aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz, dün yapmış oldukları geziyi ballandıra ballandıra anlatan şahıslar sözde benim kankalarımdır.
bu nasıl kankalık yaaaaa:salut: . ben 48 saatlik nöbette 4 duvar arasında nezaret gibi yerde vazifemi yerine getirmek için çabalayayım:pr: , siz 2 tekerle dağ taş deniz demeden gezin bakalım:salut: . nasıl geçti boğazınızdan o güzelim gözlemeler, nasıl bensiz bakabildiniz denizin uçsuz bucaksız ufkuna, nasıl içinize sindi beni nöbette bırakıpta gaz açmak:farao: ....bu nasıl kankalık yaa birde topic açıp bir güzel anlatmışsınız yani bravo:farao:
neyse şaka bir yana biraz hüzünlü delidolu zevkli keyifli güzel bir gün geçirmişsiniz. Allah içinize sindirsin canlarım benim...kahvenin lafımı olur afiyet olsun.
sizi çok seviyorum.:rendeer:

işte bu sırıtıkla....:rendeer: :rendeer:
foto22.jpg

bu karakaçanına ters binmiş nasrettin hoca benim çok değerli kankalarım :rendeer: :rendeer:
foto11.jpg
[/QUOTE]

Ah Benim Canimin ici,

Sen hep yanimizdaydin muhabbetlerimiz sohbetlerimiz sensiz gecmedi kiii canli telefon baglantilarimizda cabasi :) Onumuz yaz seker daha nice geciler yapicaz mesafe onemsiz bilirsin beni aksam ustu ciktimmi Istanbuldan aksama yanindayim eh guzel geziler bizi bekler elbette.


Motosikletlerinizde(Cbf500 ve er_5)yeni tanıştılar ama kanka olmuşa benziyorlar..sormadan edemeyeceğim istanbula motosikletlemi gidecektin:)
Istanbula motorumu getiricem elbette ancak hemen degil once oradaki duzeni saglamam lazim sonra gelir alir giderim diye plan yaptim.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar sevgili dostlar güzel gezmişsiniz yani tabi izmirde hava günlük güneşlik keyfini sürersiniz dimi o saatlerde akhisarda tolu yağdı:pr: biz naptık kafamızı sokucak delik aradık neyse.kendinize iyi bakın selamlar görüşmek üzere:)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Yaw senseim giderayak giriyorsun damardan,veriyorsun coşkuyu olmuyo bak yaa.İyice dramatize ettin olayı bak...:salut: Herşey iyi güzelde kanka biz motorlarımızın üzerinde,altımızda deniz,elimizde biramız,gırla muhabbetimiz o güneşi orda batırdık ya...Hayat boş be kanka.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah allaaaah nasılda yazmışsın birader! şiir gibi vallahi.
İstanbul'a gitmene biryandan seviniyor biryandan da üzülüyorum:pale:
Umarım arasıra gelirsin ve görüşürüz.


Volkan:bounce: Sanada hayır uğurlu olsun ve kazasız belasız milyonbin km açık yol diliyorum:wiinkk: çoook sevindim yeni motosikletine:cat:

Selamlar
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Allah allaaaah nasılda yazmışsın birader! şiir gibi vallahi.
İstanbul'a gitmene biryandan seviniyor biryandan da üzülüyorum:pale:
Umarım arasıra gelirsin ve görüşürüz.


Volkan:bounce: Sanada hayır uğurlu olsun ve kazasız belasız milyonbin km açık yol diliyorum:wiinkk: çoook sevindim yeni motosikletine:cat:

Selamlar

Sevgili Ozer Abi,

Hafta sonlari buralarda olacagim yaz gezileri bi baslasin hele bakarsiniz İstanbuldan gelirim. İstanbulada beklerim tabi.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
ya abicim tam izmire gelcekken
orda geçen en güzel anılarım
ya aliicam ya :salut:
öhöm şey öö paylaşım için teşekkürler
daha nice kazasız belasız gezilere
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Volkan:bounce: Sanada hayır uğurlu olsun ve kazasız belasız milyonbin km açık yol diliyorum:wiinkk: çoook sevindim yeni motosikletine:cat:

Selamlar[/QUOTE]

Saol Özer abi,cuma günü görüşüyoruz dimi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst