Murat, sen istesen kilonun alasını verirsin, sıcaklar bitsin arazide "Göbek Eritme Seansları" başlatıcaz ilk müdavim başta sen ikinci Cüneyd![]()
Bu arada selamını aldık, süp'per bir çay yapmıştım kaçırdın! Kulaklarını çınlattık..
Selamlar...
Antalyaya 6 senedir her hafta giderim işim dolayısıyla sıcağını da bilirim ama o şelalerin o kadar güzel olacağını bilmezdim ki yüzlerce kez önünden geçmişimdir 01/08/2009 tarihinde senelik iznime çıkmıştım eşim gidelim demişti motorla ama benim bölgem olduğu için istememiştim ama hata yapmışım seneye nasipse giderim artık ve güzel bi gezi olmuş :cat:
teşekkürler hocam daha çekilecek çok fotoğraf vardı ama zamansızlık işte çekemedik.:rendeer:paylaşım için teşekkürler, resimler çok güzel![]()
keyifli gecmis...