hocam, pazar günleri(yeterki çok soğuk olmasın) genelde bu taraflarda geziyoruz, bekleriz.güzel gezi olmuş.
paylaşım için teşekürler.
nezaman uyarsa bekleriz hocam. evet Nif çok güzeldir ve çok fazla parkur alternatifleri vardır. önümüzdeki hafta nif yapmayı planlıyoruz haberleşelim.Gençler selam,
Güzel gezi olmuş. Fotolar çok güzel. Elinize ayağınıza sağlık. Ben de oraları iyi bilirim. Motorumun debriyajı biraz problemli. Bu hafta inşallah bakacağım. Önümüzdeki haftalarda sizlere katılmak isterim. Nif'in tepeleri de gerçekten çok güzeldir. Hatta bir tane de resim koyalım ki, gitmeyenler varsa, oraya gitme arzusu çoğalsın. Küba motorlarınızı da yakından görmeyi çok isterim. Umarım memnunsunuzdur. Sağlıcakla kalın.
bu tarafa yolunuzdüşerse bekleriz, birlikte gazlamak güzel olur. görüşmek dileğiyle inşallah.iyişallah denk geliriz bizde genelde boz dağ tepelerinde geziyoruz. gerçi her gezimizde mutlaka izmir sınırlarına giriyoruz bir gün o tarafa plan yaparsak haberleşip buluşuruz.