- Katılım
- 1 Eyl 2005
- Mesajlar
- 566
- Konu Yazar
- #1
İzmir Tayfası anlaştığı gibi Bornova Teras Cafe'de buluştu...
Bu hafta aramıza katılan yeni arkadaşlarımız da vardı. Hepsine hoşgeldiniz diyoruz.
Bu arada İzmir'de hala açık havada toplantı yapıyoruz. Başka illerdeki arkadaşlarımız kıskanmakta serbestler..:wink:
Erkaaaaan! Al işte sana fotoğraf. Bir daha şikayet ettiğini duymayalım.
Bu hafta aramıza katılan yeni arkadaşlarımız da vardı. Hepsine hoşgeldiniz diyoruz.
Bu arada İzmir'de hala açık havada toplantı yapıyoruz. Başka illerdeki arkadaşlarımız kıskanmakta serbestler..:wink:
Erkaaaaan! Al işte sana fotoğraf. Bir daha şikayet ettiğini duymayalım.