Izmir Tayfasi 9 Aralik Buluşma Fotoğraflari

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
İzmir Tayfası anlaştığı gibi Bornova Teras Cafe'de buluştu...

Bu hafta aramıza katılan yeni arkadaşlarımız da vardı. Hepsine hoşgeldiniz diyoruz. :)

Bu arada İzmir'de hala açık havada toplantı yapıyoruz. Başka illerdeki arkadaşlarımız kıskanmakta serbestler..:wink:

picture1370gi.jpg


picture1384wa.jpg


picture1398pr.jpg


picture1412fu.jpg


picture1427rv.jpg


picture1434mj.jpg


picture1448yw.jpg


picture1458uu.jpg


Erkaaaaan! Al işte sana fotoğraf. Bir daha şikayet ettiğini duymayalım. :)

picture1462qg.jpg
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
vallah artık yorgunluktan toplantılara bile gelemiyorum ama işallah bu haftadan sonra geleceğim sizler güzel eğlenmişsiniz tebrikler :D :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bedri senide görmek istiyoruz özletme kendini bu kadar...............
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gitikçe çoğalıyoruz.sanırım bu gidişle kendimize daha büyük bir yer bakmak gerekecek galiba.kırk yılın başı nargile içelim dedik ondada nargile kalmamış.bizdekide şans hani
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hiç merak etmeyin izmir atatürk stadı yetkilileriyle görüştüm hepsi www.motosiklet.net İZMİR tayfasını ağırlamaktan büyük mutluluk duyacaklarını sölediler :p bundan sonra toplantılarımızı atatürk stadında yapıcaz ancak sığarız ben bu hafta bir iki kişiyi daha MT ye üye yaparım zaten :cherry: 40 kişi olucaz az kaldı ehi ehi ehi :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu grubun motosiklet ve motorcu avcısı benim kimse beni geçemez isterseniz elimde belgeler var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst