Izmir Regalciler Toplaniyoruzzzzzzzzzzzz

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
6
U zun zamandır yoğunluktan gezi yapmaya fırsat bulamadık ama bu hafta itiraz yok tüm regalciler mutlaka gelecek :cherry:
Gezi yeri : İnciraltı
Gezi tarihi : 28/05/2006 pazar
Gezi saati: 10,00
Gezi amacı : Tanışma
Toplanma yeri : Bornovadaki satış magazasının önü ( güzergah üzerinden katılabilirsiniz )


Evetttt izmir uyan bakalım regalleri garajdan çıkarma zamanı pazara kadar sil parlat :cherry: pazar günü büyük katılım istiyorum istanbula inat :queen: ben buraya gelenleri haberdar ederim hadi bakalım boyoz , gevrek , kumru , domatçılarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :queen:

LİSTE ;
1 : mur@t ( teknik servis murat )::xs26::
2: sukida ( satış temsilcisi onur )
3 : rambo ( tüpçü ibo )
4 : foxy ( tolga abi ) (sen istediin kadar ole yaz onuy cum :)
5:
artık gerisini siz doldurun ben magzaga gelen regalcilerin ismini yazarım :cherry:
hadi hayırlısııııı:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ben de geliyorum.yanlız alternatif teklifim var.gezi yeri inciraltı değil de çiçekliköy tarafı olsun. hem biraz yol yaparız hem de güzel bir kahvaltı. rezervasyonu ben yaptırırım.gidince masamız hazır olur ve zengin bir kahvaltı yaparız. 7 ytl sadece.teklif var ısrar yok.hadi görüşler gelsin bakalım
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Turlabo..ve diğer regalci arkadaşlarım..sizlere iyi eğlenceler diliyorum.kazasız belasız sürüşler..:cat:
Turlabo..sürüden ayrılanı kurt kapar..:p
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Hadee toplanın 8 motoru geçin de görelim bakalım...

Şöleee gövgelerden de bi foto gönderirsiniz artık...

Regalin gövde gösterisi deriz...:mrgreen:

Size bizim gövde gösterimizi hatırlatayım dedim...

Belki gaza gelirsiniz die....:mrgreen:

İşte İstanbul R & R ' cileri....

img003912fe.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir... Ah izmir... Sezonu biz İstanbullular'dan çok daha önce açıp çok daha sonra kapatma şansınız var. Daha ne geziler yapacaksınız. İşin güzel tarafı o güzel gezilerin o güzel fotoğraflarını bizlerle paylaşıp hepimize İzmir tadında görsel zevkler yaşatacak olmanız. Hevesle bekliyoruz.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
yaw ama burdaki bütün motorların hepsi aynı sanki, ben annamadım :p ..
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
ha ha ha g.w.s abim kaç motor dedin sekizmi ha ha ha sayıyı söYLEMİCEM resimlerde zaten görürsün. YORUMSUZ..............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst