Çocuklar,hepinizin gözlerinizden öperim.Ben de Bornovalı yım.Fakat İstanbul da yaşıyorum.Kahramanlar dan kawasaki ci Derviş Ariç e,Kanunici Abdullah Çadırcıya,Vespa parçacısı Levent e,karşısındaki İbrahim ile babasına ve sümerbank sokağın daki vespa tamircisi Mustafaya çok selamımı söyleyin.Hatırlayamazlar ise liman dan makine operatörü Bornovalı Ali deyin.Herkese sevgiler ve saygılarımla.....