[izmir]ömerağa buluşması fotoları-30.03.2006

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029


kordonboyunda akşam oluyor





ilk gelenler,tomahawk,KİNQ,ve gezginbekir :)
bu gezgin bekir



KİNQ,

Ü

TOMAHAWK





















güzel bir buluşma oldu,kordon havası iyi geldi,özlemişim,katılan arkadaşlara teşekkür ederim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
arkadaşlar ben de gelmeyi o kadar çokkkk isterim ki, neyse motor alınca yanınızda olmayı umuyorum...:salut:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
güzel

arkadaşlar kordon boyu uzamış motorlar...gece güzel siz güzel ne diyelim darısı başımıza...
bu arada motorla gelsek istanbul dan izmir e feribot varmı bilen varmı....:silent:
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
149
Çocuklar,hepinizin gözlerinizden öperim.Ben de Bornovalı yım.Fakat İstanbul da yaşıyorum.Kahramanlar dan kawasaki ci Derviş Ariç e,Kanunici Abdullah Çadırcıya,Vespa parçacısı Levent e,karşısındaki İbrahim ile babasına ve sümerbank sokağın daki vespa tamircisi Mustafaya çok selamımı söyleyin.Hatırlayamazlar ise liman dan makine operatörü Bornovalı Ali deyin.Herkese sevgiler ve saygılarımla.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst