terasın nesi var mekan bizim zaten,garsonu var,masası var,çayı var,orayada hesap vereceğiz kendi mekanımızada, kira yerine çay parası veriyoruz,üstelik izmirde 9 ay yaz var, kimi yazın bir mekana sokabilirsin,sahilde turşu,cips,fıstık,çeşmede kumru yemek varken![]()
terasın nesi var mekan bizim zaten,garsonu var,masası var,çayı var,orayada hesap vereceğiz kendi mekanımızada, kira yerine çay parası veriyoruz,üstelik izmirde 9 ay yaz var, kimi yazın bir mekana sokabilirsin,sahilde turşu,cips,ÇEŞMEDE DAYAK YEMEKfıstık varken![]()
Bekir bura nere yaw?
Millet gece gece beni çok güldürdünüz, abi demek ki izmir MT'nin hasılatı gecenin bu saatinde toplanınca ardarda kahkahalar patlıyor evde. Arkadaş arada dönüp "ne gülüyon abi manyak mısın" diyor![]()
Valla böylede olabilir şansını zorlama bence.... Bak alamam elinden....![]()
Bekir bura nere yaw?
Millet gece gece beni çok güldürdünüz, abi demek ki izmir MT'nin hasılatı gecenin bu saatinde toplanınca ardarda kahkahalar patlıyor evde. Arkadaş arada dönüp "ne gülüyon abi manyak mısın" diyor![]()
İzmir MT herkese yeniden merhaba...
İzmir MT herkese yeniden merhaba...
İzmir MT herkese yeniden merhaba...
allah allah izmire bak be ,kış geldi coştunuz, iyiki bi gittik haftada 3 ile 15 arası buluşma toplaşma yapıyosunuz,