[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
terasın nesi var mekan bizim zaten,garsonu var,masası var,çayı var,orayada hesap vereceğiz kendi mekanımızada, kira yerine çay parası veriyoruz,üstelik izmirde 9 ay yaz var, kimi yazın bir mekana sokabilirsin,sahilde turşu,cips,fıstık varken :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
terasın nesi var mekan bizim zaten,garsonu var,masası var,çayı var,orayada hesap vereceğiz kendi mekanımızada, kira yerine çay parası veriyoruz,üstelik izmirde 9 ay yaz var, kimi yazın bir mekana sokabilirsin,sahilde turşu,cips,fıstık,çeşmede kumru yemek varken :p

Neee çeşmede kumru yemek mi dedi birisi :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
terasın nesi var mekan bizim zaten,garsonu var,masası var,çayı var,orayada hesap vereceğiz kendi mekanımızada, kira yerine çay parası veriyoruz,üstelik izmirde 9 ay yaz var, kimi yazın bir mekana sokabilirsin,sahilde turşu,cips,ÇEŞMEDE DAYAK YEMEKfıstık varken :p


Valla böylede olabilir şansını zorlama bence.... Bak alamam elinden....:p:p:p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
pazar gunu canım sıkıldı semıh kardesımle ufak bı gezı yaptım allahtan altımdakı kros deıldı yoksa dahada yukarılara cıkardım sızınle paylasmak ıstedım umarım beğenırsınız....

94036246hi2.jpg


12uf8.jpg


13ge6.jpg


14vt9.jpg


15oj0.jpg


16zp7.jpg


18ee9.jpg


112wq4.jpg


113cn2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Bekir bura nere yaw?

Millet gece gece beni çok güldürdünüz, abi demek ki izmir MT'nin hasılatı gecenin bu saatinde toplanınca ardarda kahkahalar patlıyor evde. Arkadaş arada dönüp "ne gülüyon abi manyak mısın" diyor :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Bekir bura nere yaw?

Millet gece gece beni çok güldürdünüz, abi demek ki izmir MT'nin hasılatı gecenin bu saatinde toplanınca ardarda kahkahalar patlıyor evde. Arkadaş arada dönüp "ne gülüyon abi manyak mısın" diyor :)

abı napım kafam bozuldu pazar gunu evde bende vurdum kendımı dağlara:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Herkeze iyi haftalar diliyorum.Umarım hepinizin işleri güzel gider.
Gittardando ve Kumita45 in doğum günlerini şimdiden kutlar nice mutlu yıllar dilerim.:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya arkadaşlar siz işi iyice ticarete döktünüz. benim dediğim dernek vs değil aman allah korusun dernek işine girilmez.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
günaydın MT İzmir nöbetten çıktımm akşama kadar yatsam anca dinlenirim herkese hayırlı işler kolay gelsinnn.....

doğum günü tebrikleri için teşekkürlerr....

tebrikler halen kabul edilmektedirrr...he he heee....

buradan tekrar çift yumurta ekizim gittardando nunda yeni yaşını kutlaımmm....

ali sen nerede doğdun

ben ege üniversitesi hastanesindeee doğmuşum (annem söyledi ben hatırlamıyorum çok küçükmüşüm o zaman...):queen:....?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
buradan çok güzel bir türk filmi çıkardı ama neyse doğumgünü topiğine yazayım
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Günaydın İzmir Mt :rendeer:


Valla böylede olabilir şansını zorlama bence.... Bak alamam elinden....:p:p:p

:p

Bekir bura nere yaw?

Millet gece gece beni çok güldürdünüz, abi demek ki izmir MT'nin hasılatı gecenin bu saatinde toplanınca ardarda kahkahalar patlıyor evde. Arkadaş arada dönüp "ne gülüyon abi manyak mısın" diyor :)

Evka 4 taraflarında bir yer.Ama bende tam çıkartamadım.Evka 4'ün olduğu taraftaki dağ mı yoksa karşı dağ mı:silent:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
adam dağları geziyor. arazi moduna geçti. olası yangın tehlikelerine karşı etrafı denetliyor. asayiş berkemal mi ona bakıyor. aman dikkat et begüm ayı falan çıkmasın karşına.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmir mt aranıza katılabilmek için

cbr 125 arıyorum temiz bir tane,
eğer varsa buralarda temiz
tercihen kırmızı
kesinlikle repsol olmayan
haber verirseniz çok sevinirim
[email protected]
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
allah allah izmire bak be ,kış geldi coştunuz, iyiki bi gittik haftada 3 ile 15 arası buluşma toplaşma yapıyosunuz,

ama hepinizin alacağı olsun o kadar buluşmanın yanında geçen hafta benim Ankara-KIZILAY toplantıma izmirden kimse gelmedi, yazdım bunu bi yere ama nereye yazdığımı unuttum,:queen::queen:
biliyodum tutmayacağını bende gitmedim zaten :p

deliymiş , zırdeliymiş dedik de ben artık bunada inanmıyom, mutantmısınız ne biçim organizmasınız, hava soğudukça bünyelerdeki hararet artıyo, :silent:
maşallah nazar değmesin, :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst