[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yooo döndük te sen bozulma diye yazmadık... :)

Birazdan hepsi damlar burayya...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
üşüdünüzmü :queen: yazık ben terlemişim bile :wiinkk:bu makinenin kaloriferide varmış çok rahatmış çok :salut:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
arkadaşım burgmana bakacaksan bende gelirim yardımcı olmak amacıyla burgmanın ıcığını cıcığını bilirim korkma kötü makinaysa hemen anlarım

eywallah müsayit olursan beraber bakarız. sen senin motoruda benim bütçeye uydurursan hemen bu hafta içi halledebiliriz. laciverttense fümeyi tercih ederim. bide senin motor ilk seri 2004lerden demi? sinyalleri sarı olanlardan? bu benim baktığım seffaf sinyalli olanlardan göstergeleri flnda seninkinden farklı sanırım?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
günaydın müllet iyi haftalar. şimdi size bir şey soracaktım ki

elimdeki kağıtta tüm sorularımın cevapları varmış sormayayım en iyisi....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaw hocam nettin sen şimdi :pale:

kopya çektiğin ortaya çıktı :queen::queen::queen::queen:

yok be abicim kopya çekmek zorunda kaldım napalım. hayat böyle işte ikilemlerle dolu. ben kopya çekerim ama çekeni yakalarsam gözünün yaşına bakmam cezalandırırım.:queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst