[İzmir - MT]

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
ARKADAŞLAR KENDİ ANNEMİ HASTANEYE YATIRDIM FAKAT KAN GEREKTİİ ACİL OLAN 2 ÜNİTEYİ HALLETİM AMA DOKORLAR DAHA LAZIM OLABİLİR DİYORLAR VEREBİLECEK ARKADAŞLARIN
YAZIMIN ALTINA TELEFON NUMARALARINI BIRAKMALARINI RİCA EDİYORUM
ŞİMDİDEN GÖSTERDİĞİNİZ İLGİ İÇİN HERBİRİNİZE AYRI TEŞKÜRLER
KAN GURUBU A (R.H)POZATİF
yada özelden bana mesaj yoluylada ulaşabilirler-
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar bana özelden telefon numaralarınızı verirseniz sizlere gerektiğinde ulaşabilirim
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
ben ve arkadaşlarım geliriz
bildigim kadarıyla kan grubu onemli degil.herhangi kan grubundan veriyoruz onlar bankadan gereken kanı temin ediyorlar
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bunu hastanede olan kişi teyit etmesi lazım, bende geçenlerde bi arkadaşımın operasyon geçirecek yakını için verebileceğimi söölemiştim de onun bulunduğu hastane de takas yapmıyodu (taze kan olsun istiyolarmış o eskidenmiş falan demişlerdi)
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
arkadaşlar bana özelden telefon numaralarınızı verirseniz sizlere gerektiğinde ulaşabilirim

hastahane adını da belirtirsen daha rahat iletişim saglanır hem ögreniriz degişim yapıyorlarmı diye?
olmasada ben toplarım buradaki arkadaşlardan A grubu olanları
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ARKADAŞLAR KENDİ ANNEMİ HASTANEYE YATIRDIM FAKAT KAN GEREKTİİ ACİL OLAN 2 ÜNİTEYİ HALLETİM AMA DOKORLAR DAHA LAZIM OLABİLİR DİYORLAR VEREBİLECEK ARKADAŞLARIN
YAZIMIN ALTINA TELEFON NUMARALARINI BIRAKMALARINI RİCA EDİYORUM
ŞİMDİDEN GÖSTERDİĞİNİZ İLGİ İÇİN HERBİRİNİZE AYRI TEŞKÜRLER
KAN GURUBU A (R.H)POZATİF
yada özelden bana mesaj yoluylada ulaşabilirler-

Erdal abicim benim B Rh -. sanırım sana taze kan lazım. inşallah gruptaki arkadaşlardan birisinden çıkarda yardımcı olabiliriz sana. tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
vocies
1.5 ay falan oldu sanırım kan vereli egede vermiştim orda kayıtları vardır...
ismimi ve telefon numaramı özelden yazıyorum şimdi...önce bi ismimle sordur gelsin derlerse cepten ulaş geliim...
acil şifalar (3 ay geçmeden almadıklarını tahmin ediyorum ama sen sor yinede...)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
vocies kardeşim...

çok çok geçmiş olsun...eğer kanımın uyucağını bilsem seve seve veririm...başka yapabileceğimiz bişey olsa keşke...:pr:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ya benim kan 0 Rh+ ama kan veremiyorum,ya ben kan örneği bile veremiyorum ki...voices kardeş geçmiş olsun size,acil şifalar
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abı benım a RH + lazımsa verebılırım 0555-551-73-52 bekır lazım olunca bı alo demen yeterlı
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
ARKADAŞLAR KENDİ ANNEMİ HASTANEYE YATIRDIM FAKAT KAN GEREKTİİ ACİL OLAN 2 ÜNİTEYİ HALLETİM AMA DOKORLAR DAHA LAZIM OLABİLİR DİYORLAR VEREBİLECEK ARKADAŞLARIN
YAZIMIN ALTINA TELEFON NUMARALARINI BIRAKMALARINI RİCA EDİYORUM
ŞİMDİDEN GÖSTERDİĞİNİZ İLGİ İÇİN HERBİRİNİZE AYRI TEŞKÜRLER
KAN GURUBU A (R.H)POZATİF
yada özelden bana mesaj yoluylada ulaşabilirler-
arh+ benim ne zaman lazım olursa seve seve verebilirim
0555-392-45-66
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
dostlar günaydın. tuncer kardeşim iftar yemeği var mı cuma günü? duyurular bölümünde bulamıyorum bi şey.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst