[İzmir - MT]

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Arkadaşlar ; motosiklet top case- Sanayi ve Ticaret Bakanlığı- Emniyet genel müdürlüğü - Trafik - ceza- 72 TL- (7 bira = 36 çay =25 gazoz =72 poğaça:cherry: ) işleri ne oldu:sunny:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Erdogan abi gs i alinca soyle endurocu tayfa bi balkan turu yapalim :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tuncay
lastik konusunda buz moto bornova derim
hepsini yapıyor sbop değişimi sökme takma balans
bunları dışarıda 50 tl ye falan yaptırırsın
işin olmadığı zaman seninle gidelim istersen
Teşekkür ederim brıtçet.
Ama bu buz moto biraz pahalıya satıyor lastikleri. Benim alacağım pilot street takımını 250 tl ye satıyorlar. İnternette kargo dalih 200 tl ye var. %25 daha pahalıya satıyor.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Erdogan abi gs i alinca soyle endurocu tayfa bi balkan turu yapalim :)

Apaçiler ( can , alper ,kaan , pamir, sadık, gürkan ve gizli apaçi kemal :D ) toplanın bizde yolda bu enduro tayfasını taciz edek :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

Erdogan abi gs i alinca soyle endurocu tayfa bi balkan turu yapalim :)

Apaçiler ( can , alper ,kaan , pamir, sadık, gürkan ve gizli apaçi kemal :D ) toplanın bizde yolda bu enduro tayfasını taciz edek :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Emre sen endurocu olacan kanka.

Yenge düğünde v stormun rahatligini sezdimi sanada aliriz bi v storm :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Kardeşim sorma ya valla düğünde o v storm a bi binerse dahada racinge bindiremem büyük girdaptayım :S :cherry: Ben en iyisi hatuna bir tane spacy falan alıyım olmazsa arkamızdan gelir geizlerde fıtı fıtı :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Dostum erken daha ya Erdoğan abinin , Yüksel abinin bide bizim M.Kaptanın yaşına gelince olurum endurocu :p
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
Teşekkür ederim brıtçet.
Ama bu buz moto biraz pahalıya satıyor lastikleri. Benim alacağım pilot street takımını 250 tl ye satıyorlar. İnternette kargo dalih 200 tl ye var. %25 daha pahalıya satıyor.

bakmadım fiyatlara ama alacağınız lastiğin tarihine de bakmayı ihmal etmeyin,özellikle de internetten alırken :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Apaçiler ( can , alper ,kaan , pamir, sadık, gürkan ve gizli apaçi kemal :D ) toplanın bizde yolda bu enduro tayfasını taciz edek :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------



Apaçiler ( can , alper ,kaan , pamir, sadık, gürkan ve gizli apaçi kemal :D ) toplanın bizde yolda bu enduro tayfasını taciz edek :D

Emre sen merak etme yaz sonu param yeterse duke 200 yetmezse wr 125 x alıyorum abi tek teker gezecez bundan sonra apaçiliğin felsefesini yayacaz :pl:

Tuncay takma balans işlerinide hallediyor bildiğim kadarıyla buzzmoto. Darknessın dediği gibi tarihte önemli motomaxde ki adam bana olur mu ya 5 yıl ömrü var en az diyordu :mrgreen:
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
Link acilmiyor bahsettigin Kampı goremedim.

Sanirim izmokdan bahsediyorsun.

cem izmok un etkinlikleri sadece üyelerine özel,bu tarz halka açık bir gezi kamp etkinliği şimdilik yok gündemimizde, ama 2015 için ya nasip belki güzel bi festival olur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
olm al bi wr 125 x de grupta çeşitlilik olsun paso teker yaparsın valla :D

kanka sorma bayadır aklımdaydı dün yzf mustafayla konuştuk hatta sonra bütün gün wr 125 baktım temmuzda motoru satılığa çıkartacam ondan sonra alabilirim çok zevkli motor la laka çukur derdi yok :cherry: tek teker felsefelsini aşılıcam herkese :mrgreen:
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
ben motoru 3000 bakıma götürdüğümde vitrinde gördüm sıfırını üstüne bindim falan baya güzeldi hiç 125 lik gibide durmuyodu bayıldım tipine ;) ne kadarmışki?
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
kanka sıfırı 9250 şuan fiyatı fena yanlız üstündeki malzeme kaliteli. son hız 110 gidiyor 125 lik olduğundan o var. Benim memlekette satan gördüm bitane 2011 model 6250 yazmış 17 binde bir incelerim ama sıfır raceblu aklımı çeldi :pl:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
kanka sıfırı 9250 şuan fiyatı fena yanlız üstündeki malzeme kaliteli. son hız 110 gidiyor 125 lik olduğundan o var. Benim memlekette satan gördüm bitane 2011 model 6250 yazmış 17 binde bir incelerim ama sıfır raceblu aklımı çeldi :pl:

İnazuma yı verecektik sana kemboo.Bırak bu apaçi yolunu.Yolun yol değil. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst