[İzmir - MT]

Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
15
Oturdugum yer kaynaklar tarafında guzel piknik

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Piknik alanı guzel semaverde çay harika misafirim edebılirim arkadaşlar sizleri pazar gunu
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Anıl bey gruptaki bazı arkadaşlar ögrenci oldugu için benim gibi :)

Bu 2 hafta üniversitemizin final haftası. Alttanda dersimiz kalmasını istemedigimiz için ben bi 1-2 hafta kadar daha sahalardan uzagım.

Daha sonra tatiller başlıyor gezmeye devam edicem.

Pazar günü diger arkadaşlar aktif olucaktır.:cat:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Manavkuyudaki buz motora bir kere fiyat sormaya gittim. ve bir saate yakın muhabbet ettik sahibiyle. gayet hoş sohbet ve bilgili bir abimiz. yakın zamanda bende lastik almaya oraya gidicem. Şükrü bey eğer buz motora gelirseniz bende gelmek sizinle tanışmak isterim...
Yarın saat tam 11 gibi orda olurum.Eğer tanışmak isterseniz beklerim:)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
merhaba arkadaşlar motorumu satmayı veya takaslamayı dusunuyorum. Takası sadece yamaha fazer ile dusunuyorum linkte numaram mevcut ulasabılırsınız.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-600f-149537283/detay/
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Günaydın herkese, hafta sonu Kaynaklar'da güzel bir gezi ve tanışma turu yaptık.
Bizi misafir eden Anıl arkadaşımıza çok teşekkür ederiz..
Dönüş yolunda ise iki tırmanışcı ybr'leriyle bize eşlik eden blackwidow ve arkadaşına sevgiler, saygılar :)

Geçelim fotolara!

k2n5.jpg


7ywr.jpg


e9l8.jpg


cw1h.jpg


s2cc.jpg


Uzunca bir uğraşı sonucu yanıyor meret :)

9ki2.jpg


Mutlu son :)

edfu.jpg


Davşan kanı :)

8k7o.jpg


b62o.jpg


Bu gezinin devamında hızımızı alamayıp, sasalı otobanı üzerinden aliağa'ya gidip dönmek üzere, haftayı kapatmış bulunuyoruz. Hava karardıktan sonra soğuk kendini hissettirse de yağmur olmadığı sürece bu mevsimlerde gezmek problem olmuyor.

Herkese bol keyifli sürüşler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
8
Eksik bilgilendirme olmus Halilcim :) `bu gezinin devaminda hizimizi alamayip Kaynaklar Koyu ne donup Tugce, Ilknur ve Okan ile tanistik :) (her ne kadar Okan ve Ilknur simdilik Izmir mt de olmasalar da, yakinda bizlerle :) ) , sonrasinda da Aliaga ya gidip donmek uzere...` seklinde olmaliydi :queen:

Bu arada herkese mutlu haftalar :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Eksik bilgilendirme olmus Halilcim :) `bu gezinin devaminda hizimizi alamayip Kaynaklar Koyu ne donup Tugce, Ilknur ve Okan ile tanistik :) (her ne kadar Okan ve Ilknur simdilik Izmir mt de olmasalar da, yakinda bizlerle :) ) , sonrasinda da Aliaga ya gidip donmek uzere...` seklinde olmaliydi :queen:

Bu arada herkese mutlu haftalar :rendeer:

Bunu saymayız yine bekleriz tadında bir tanışma olduğundan, o kısım için ayrı bir sayfa düşünüyorum Tuğçecim :))
Bakalım ne zaman olur artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Sizlerle tanismak guzeldi insallah diger arkadaslarlada en kisa surede tanismak dilegiyle
Teşekkür ederiz Anıl, misafirperverliğin ve ilgin için, Karşıyaka'ya da bekliyoruz.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
semaver de çayı kaçırmışız ya bende ağırlıcak deyince evine gitceksiniz sandıydım dı :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
çok güzel bir gezi olmuş...keşke haberim olsaydı bende gelirdim tanışmaya :)
Çok planlı bi gezi değildi aslında, her zamanki kaçışlardan biri, grup olarak daha kalabalık olduğumuz gezilere bekliyoruz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

semaver de çayı kaçırmışız ya bende ağırlıcak deyince evine gitceksiniz sandıydım dı :mrgreen:
semaver konusunda aslında benim de çok fikrim yoktu Kemal. Gittiğimiz yer piknik alanı olarak da çok rahat ferah bi yer, bidakine daha çok ısrar edicem sana napalım :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Çok planlı bi gezi değildi aslında, her zamanki kaçışlardan biri, grup olarak daha kalabalık olduğumuz gezilere bekliyoruz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------


semaver konusunda aslında benim de çok fikrim yoktu Kemal. Gittiğimiz yer piknik alanı olarak da çok rahat ferah bi yer, bidakine daha çok ısrar edicem sana napalım :)

merak etme sen ısrar etmeden ben damlarım muhtemelen :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst