[İzmir - MT]

Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Orjinal egsozu malum biliyosun takılacak gibi degil :D acıkcası motoru depiştirme gibi bir planım var biliyosun üstünde bu egsoz olması daha iyi olur diye düşünüyorum satarken veya takaslarken ?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
egsoz kalsın ozamanda ne alcaksın fazerda karar verdinmi ?
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Fazer düşünüyorum en mantıklısı o geliyo uzun uzun konuşmuştukta zaten kararım fazer dan yana
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
dün eski foça yeni foça arası grup olarak geziyoduk, bi ara gruba bi 600f dahil oldu bayan artçısı olan, sizseniz eğer , artçılı süren aprilia da bendim :) bi ara geç dedim hatta yol verdim tempolu gider diye ama sakin gidiyodu 600f :) manzara şahanedir ondan sanırım :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
bi ara dediğiniz gibi manzara cok hostu tın tın gidelim dedik baktım grupta var seyirlerini bozmadan bende sıkıştım araya Tabi yoluda iyi bilmediğim için tempolu gitmek istemedim ama hava iyi olursa her hafta orda olmaya calıscıcam :)
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
5
motor tutkunu arkadaşlarım hepinize merhaba aranızda henüz yeniyim daha sık ve detaylı görüşebilmek için bi tur ayarlayalım. havanın güzel olduğu ve çoğunluğun uygun olduğu bir zaman yolculuğu keyifli geçecek bir yere birşeyler içmeye gidelim diyorum.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar Menemen de oturuyorum foçaya filen giden grup olursa beni de yoldan alın:))Kim ne zaman geçiyor geçmeden önce haber versin bende katılmak isterim:) Benimde motor bu öndeki imzadan tanıyın:) isteyen olursa imzadan ayarlıyım yapıştırmasını filen yapalım:)
w1nDdD.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Arkadaşlar bu arada benim motorun arka tekere vida girmiş:( tubles lastik.Lastiği aldığım yeri aradım sakın fitil attırma söktür mantar yama yaptır buraya getirebilirsen 20 liraya yaparım dedi ama dükkanı ta salhanede.Menemende bu mantar yamadan yapan ve çok tuzlu olmayan bir tamirci tanıdığı olan varmı :)
 
Son düzenleme:
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar Menemen de oturuyorum foçaya filen giden grup olursa beni de yoldan alın:))Kim ne zaman geçiyor geçmeden önce haber versin bende katılmak isterim:) Benimde motor bu öndeki imzadan tanıyın:) isteyen olursa imzadan ayarlıyım yapıştırmasını filen yapalım:) [url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://i.hizliresim.com/w1nDdD.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Arkadaşlar bu arada benim motorun arka tekere vida girmiş:( tubles lastik.Lastiği aldığım yeri aradım sakın fitil attırma söktür mantar yama yaptır buraya getirebilirsen 20 liraya yaparım dedi ama dükkanı ta salhanede.Menemende bu mantar yamadan yapan ve çok tuzlu olmayan bir tamirci tanıdığı olan varmı :)

Fitil attırmak çok saglıklı degil fitil işlemi daha basit fakat daha sonra problem olabilir.

En iyisi arka tekeri söküp tamircinin dedigi gibi yama yaptırmak karşıyaka civarında 20tl 30 tl civarı.

Sana 20tl diyerek uygun fiyat çekmiş.

Salhane uzak sayılmaz lastigi şişirip gidebilme imkanın varmı ?

Şişirdigin zaman ne kadar zamanda iniyor ?

2-3 benzincide durursun şişirirsin.

Menemendede illaki vardır salhaneye kadar boşuna yorulma derim.

Normal araba lastik tamircileride yaparlar ben öyle yaptırmıştım.

Bir başka çözüm yoluda lastigi kendin söküceksin. Hazır orta sehpan mevcut . Lastigi sök al koltugunun altına salhaneye götür.:cat:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Fitil attırmak çok saglıklı degil fitil işlemi daha basit fakat daha sonra problem olabilir.

En iyisi arka tekeri söküp tamircinin dedigi gibi yama yaptırmak karşıyaka civarında 20tl 30 tl civarı.

Sana 20tl diyerek uygun fiyat çekmiş.

Salhane uzak sayılmaz lastigi şişirip gidebilme imkanın varmı ?

Şişirdigin zaman ne kadar zamanda iniyor ?

2-3 benzincide durursun şişirirsin.

Menemendede illaki vardır salhaneye kadar boşuna yorulma derim.

Normal araba lastik tamircileride yaparlar ben öyle yaptırmıştım.

Bir başka çözüm yoluda lastigi kendin söküceksin. Hazır orta sehpan mevcut . Lastigi sök al koltugunun altına salhaneye götür.:cat:
Haklısınız salhaneye kadar motorla gidilmez daha ne kadar sürede indiğini bilmiyorum çünkü dün farkettim vidayı.Hafif inmiş havası.Lastiği kendim sökebilirsem çok iyi olur adamın nasıl yaptığına bakarım aynı yamadan alır bida patlarsa kendim yaparım ama tekeri kendim sökebilirmiyim :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Yamayı kendin yapma derim . Bisiklet yamasından farklı.

Onun bir aleti var ismini unuttum şimdi lastikten jantı çıkarmak ve geri oturtmakta problem onunla kolayca hallediyor.

arka tekeride sökerken kampanaya dikkat etmek gerek. zinciri çıkarmak takmak kolay oluyor .

arka fren disk ise tekrardan hidroliklerin havasını almak gerekebiliyor.


Anlaşılan seyir edebilecek durumdasın bu yüzden tek tavsiyem lastigini şişirip güvendigin ustaya gitmen.

Eger lastigin seyir edemicek durumda olsaydı sökmeni tavsiye ederdim.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
251
İyi Akşaamlar izmir MT ! Ah şu okul ayırdı beni sizlerden çok özledim Sizi ABİLERİM :) Arada uğramaya çalışacağım günde 3 sınav yapmaya devam etmezlerse tabi :pr: :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Vida duruyor mu çıkardınız mı?

cbf 150 kullanırken bir keresinde lastiğe kocaman bir vida girmiş, alttan girmiş yanaktan çıkmıştı. Lastikçiye götürdüm tekerleği söktür getir dedi. Götürdüğümde sadece vidayı çıkardı, yama falan yapmadı. O günden sonra hiç inme durumu olmadı. Vida varken de lastik inmemişti gerçi :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Yamayı kendin yapma derim . Bisiklet yamasından farklı.

Onun bir aleti var ismini unuttum şimdi lastikten jantı çıkarmak ve geri oturtmakta problem onunla kolayca hallediyor.

arka tekeride sökerken kampanaya dikkat etmek gerek. zinciri çıkarmak takmak kolay oluyor .

arka fren disk ise tekrardan hidroliklerin havasını almak gerekebiliyor.


Anlaşılan seyir edebilecek durumdasın bu yüzden tek tavsiyem lastigini şişirip güvendigin ustaya gitmen.

Eger lastigin seyir edemicek durumda olsaydı sökmeni tavsiye ederdim.

Tavsiye için çok teşekkürler.Anladığım kadarıyla ince işçilikte gerekiyor.Menemen de hiç tanıdığım bir usta yok eğer güvenilir bir tanıdığınız varsa önerebilirmisiniz? Tekeri aldığım yer salhanede adliyenin yakınında Buz motor.Michelin lastik bayisi.Bura hakkında bir tecrüniz varmı bide :) Son tercihim oraya götürmek şimdilik

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Vida duruyor mu çıkardınız mı?

cbf 150 kullanırken bir keresinde lastiğe kocaman bir vida girmiş, alttan girmiş yanaktan çıkmıştı. Lastikçiye götürdüm tekerleği söktür getir dedi. Götürdüğümde sadece vidayı çıkardı, yama falan yapmadı. O günden sonra hiç inme durumu olmadı. Vida varken de lastik inmemişti gerçi :mrgreen:

Çıkarmadım vidayı zaten elle çıkarılcak gibi değil:) yıldız tornavidayla çevire çevire çıkartılır:) Havası biraz inmiş mantar yama yaptırmam lazım ama nereye.Sizin bu civardan önerebilceğiniz bir usta varmı güvenilir
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Vidayı sakın çıkarma eger çıkarırsan lastigin iner.

Lastigi şişirip salhaneye götürebilirsin uzak degil yakın bir yer sonuçta.

Menemende hiç tanıdıgım yok malesef. Karşıyaka'da oturuyorum.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Manavkuyudaki buz motora bir kere fiyat sormaya gittim. ve bir saate yakın muhabbet ettik sahibiyle. gayet hoş sohbet ve bilgili bir abimiz. yakın zamanda bende lastik almaya oraya gidicem. Şükrü bey eğer buz motora gelirseniz bende gelmek sizinle tanışmak isterim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst