Merhaba arkadaşlar bugun hava harika bence boyle bir günü degerlendırmek lazımbide yeni elcik ve manetlerin fotografını atayım dedim bence uyumlu oldu
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://i.hizliresim.com/eoQjrQ.jpg[/url][/url]
Merhaba arkadaşlar bugun hava harika bence boyle bir günü degerlendırmek lazımbide yeni elcik ve manetlerin fotografını atayım dedim bence uyumlu oldu
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://i.hizliresim.com/eoQjrQ.jpg[/url][/url]
kaan her yerden çıkıyorsun vallaha :mrgreen:
Şehir içinde viraja girmek çok büyük risk bu konuda kendini frenle dostum hafta sonuna foçaya saklamanı öneririm.
- kedi köpek çıkabilir.
- bi anda olmadık bir yerde arabalar sıkıştırabilir yada önüne çıkabilir.
-Dahada önemlisi şehir içi asfvaltı bitik kaygan zemin lastikler pek tutmaz bariyerlerle çevrili oldugu için giyotin görevi görebilir.
Kısacası şehir içinde viraj gördügün zaman kendini frenle :cherry:
Foça yada kendini daha güvende hissettigin yada tecrübe oldugun yolda keyfini çıkarmaya bak :cat:
Gel gel gel izmir MT 'nin mangalına gel :queen:
Sevgili izmir mt gece gece içinizi ısıtalım
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/125706-izmir-mt-canlaniyor-gezilerle.html
dün foçada bi tane 600f vardı yolda, artçılı olan sizmiydiniz?Haklisin dostum elimden geldigincr dikkatli olmaya calisiyorum ama emin ol o foçanin tadini aldim ya bugun bana 1 hafta yeter![]()
Gel gel gel izmir MT 'nin mangalına gel :queen:
Sevgili izmir mt gece gece içinizi ısıtalım
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/125706-izmir-mt-canlaniyor-gezilerle.html