[İzmir - MT]

Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar bugun hava harika bence boyle bir günü degerlendırmek lazım :) bide yeni elcik ve manetlerin fotografını atayım dedim bence uyumlu oldu :p
eoQjrQ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Merhaba arkadaşlar bugun hava harika bence boyle bir günü degerlendırmek lazım :) bide yeni elcik ve manetlerin fotografını atayım dedim bence uyumlu oldu :p[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://i.hizliresim.com/eoQjrQ.jpg[/url][/url]

hayırlı olsun güzel olmuş bugün de bi cbr 600 F'ti sanırım kırmızı siyah ama plakalık yoktu f mi deil mi anlayamadım egzos yan tarafta 600 rr deildi sanırım ama kesin hondaydı manavkuyudan bornovaya gidiyordu hatta kırmızı ışıkta geçti gitti sen misisin yoksa ? :D
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
tesekkur ederim elcıkler pekte rahat degıl acıkcası sılıkona gore ama manetler kırmzı elcikler siyah silikon iyi durmuyodu acıkcası :) Dostum manavkuyudan geçtim oranın yolunu cok seviyorum boyle tatlı tatlı virajlar hoşuma gidiyo kırmızıdada gectım birkere :D ama plakalıgım var belkı tam gorememıssındır :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
kaan her yerden çıkıyorsun vallaha :mrgreen:

Şehir içinde viraja girmek çok büyük risk bu konuda kendini frenle dostum hafta sonuna foçaya saklamanı öneririm.

- kedi köpek çıkabilir.

- bi anda olmadık bir yerde arabalar sıkıştırabilir yada önüne çıkabilir.

-Dahada önemlisi şehir içi asfvaltı bitik kaygan zemin lastikler pek tutmaz bariyerlerle çevrili oldugu için giyotin görevi görebilir.

Kısacası şehir içinde viraj gördügün zaman kendini frenle :cherry:

Foça yada kendini daha güvende hissettigin yada tecrübe oldugun yolda keyfini çıkarmaya bak :cat:
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Haklisin dostum elimden geldigincr dikkatli olmaya calisiyorum ama emin ol o foçanin tadini aldim ya bugun bana 1 hafta yeter :p
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
hava kararmasa hic durmadan devam ederdim herkeze tavsiye ederim ben cok eglendm sanrim bagimlida olucam :D
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
kaan her yerden çıkıyorsun vallaha :mrgreen:

Şehir içinde viraja girmek çok büyük risk bu konuda kendini frenle dostum hafta sonuna foçaya saklamanı öneririm.

- kedi köpek çıkabilir.

- bi anda olmadık bir yerde arabalar sıkıştırabilir yada önüne çıkabilir.

-Dahada önemlisi şehir içi asfvaltı bitik kaygan zemin lastikler pek tutmaz bariyerlerle çevrili oldugu için giyotin görevi görebilir.

Kısacası şehir içinde viraj gördügün zaman kendini frenle :cherry:

Foça yada kendini daha güvende hissettigin yada tecrübe oldugun yolda keyfini çıkarmaya bak :cat:

evet şehir içi asfvaltının bitik olduğuna katılıryorum çok ceremesini çekiyorum her lambalara gelirken arka taraf geze geze duruyorum maalesef bende gazı açıyorum şehir içinde hiç doğru değil bi kaç tecrübeden sonra kedi gibi oluyor insan :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
evet bendim kırmızıysa tabi baska 600F lerde vardı

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Gel gel gel izmir MT 'nin mangalına gel :queen:

Sevgili izmir mt gece gece içinizi ısıtalım :)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/125706-izmir-mt-canlaniyor-gezilerle.html

Tabi cem gidin gidin mangallara bi alo bile deme :/
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
ahahaha.

Kaan bak herkes görmüş seni foçada ne yaptın kesiciyemi soktun makinayı :queen:

finaller bitsin tam gaz devam..
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
ilk defa gittim o yola manzara cok hosuma gitti kenarda bir kaç fotograf cekıldık belkı ondandır. Birde o lanet egsoz biliyosun beni dahi rahatsız ediyo :D Aynen bitsin bakalım Finaller o zaman topluca gideriz
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
napcan egsoz işini söktürmeyi düşünüyomusun ?

rolantideki sesi nedir yahu birbirimizi duyamıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst