[İzmir - MT]

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
tüm dostlara merhaba arkadaşlar pazar günü yarışlarda olacagım gelen olursa ilk sagda olacam tel örgülerin yanında
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
66
iyi günler abilerim ve arkadaşlar izmirde mondial 151rs vb türde 400-500 tl civarı 2.el motor satanınız varmı acaba :) almayı düşünüyorum mz fln buldum 350 tl gibi ama scootor düşünüyorum teşekkürler :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selam..

İş durumlarıyla alakalı bir müddettir nete pek sık giremiyorum.Muhtemelen bir müddet daha böyle olacak.Etkinliklerle ilgili olarak gireceğim tabi ki arada da olsa.

Geçen buluşma çok güzeldi,bundan sonra da devamları gelecek:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yeterli istek ve destek olursa bu hafta sonu yani 12 yada 13/06/2010 tarihinde bir kuşadası gezisi düşünüyoruz bakalım durum ne gösterecek :rendeer:

( pardon pazar yazısını şimdi gördüm tuncer SORRY)
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
13
selam ın aleyküüümm.arkadaşlar sitede yeniyim aranıza katılıp yorum yapmak için bile motor almayı bekledim.nasipse pazartesi yada salı teslim alıcam motorumu.
hepinize kazasız belasız sakin sürüşler ve günler dilerim...
 
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
15
19 veya 20'sinde Çeşme yarımadasını keşfediyor olacağım. Mordoğan tarafları, sonra Karaburun vs... Yörede bildiğiniz eli yüzü düzgün bir pansiyon vs var mı? Zira hedef akşam uygun bir yer bulup iki tek atıp gidip yatmak... Sabah deniz, sonra İzmir'e dönüş...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
31823_1437015198917_1039096426_1303631_6908290_n.jpg


31863_1412857194982_1039096426_1232831_6312491_n.jpg


31823_1437015878934_1039096426_1303634_4067759_n.jpg


31823_1437015718930_1039096426_1303633_121848_n.jpg


31823_1437015398922_1039096426_1303632_4578465_n.jpg


Şimdilik bukadar 3-5 ay sonra daha ne fotolar gelicek görün...

Ankarada-İstanbulda-İzmirde askerlik yapıyorum diyenler utansın...

Batıda komutana doğuda vatana...

Günlük 3 saat uyku , tim eğitimi , haftada en az 2 sefer çatışma , neredeyse her gece taciz ateşi , insanlıktan uzak dağın tepesinde bir karakol , gece 6 saat mevzilerde nöbet , gündüz 12 saat kule nöbeti bırakında birazcık farkımız olsun dimi :wiinkk:

Kimsenin zoruna gitmesin 139::139::
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
11
slm arkadaslar bende aranıza bugün yeni katıldım umarım aranıza kabul edersiniz bende öle büyük motor yok ama olsun sizlerel birlik olup toplantılara katılmak yeni yerler ortamlar görmek herkesin hayalidir eminim
hersey gönlünüzce olsun kazasız sürüsler allaha emanet olun
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ARKADAŞIM motorunun gücü değil yüreğinin gücü bu grup için yeterlidir, toplantıları takip et tanışırız :cat:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Merhaba İzmir MT..

Üniversite sonrası yaklaşık 13 yıl istanbul'da yaşadıktan sonra 1 Temmuz itibariyle İzmir'li oluyorum.. Umarım toplantılarda görüşüp tanışırız.. 34 Plakalı 97 model F650 görürseniz de o muhtemelen benimdir..:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba İzmir MT..

Üniversite sonrası yaklaşık 13 yıl istanbul'da yaşadıktan sonra 1 Temmuz itibariyle İzmir'li oluyorum.. Umarım toplantılarda görüşüp tanışırız.. 34 Plakalı 97 model F650 görürseniz de o muhtemelen benimdir..:)

hoşgeldin. umarım görüşürüz.

Bu arada tüm İzmir MT ailesinin kandili mübarek olsun

Bekir kardeşim allah kolaylık versin. o 139 mehtap mı:)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
Arkadaslar 19-27 haziran arası etkinliginiz varsa katılmak isterim yarın bende yola cıkacagım, çeşme semalarında karsılasma dilegiyle =)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Dalbaşı tarafına bi organizasyon yapında bende katılayım :mrgreen:

Özellikle de bizim karakolun o tarafların manzarası güzel:cherry::cherry:

Bekir kardeşim allah kolaylık versin. o 139 mehtap mı:)

Yok abi elim çarpmış:p mehtap bile karanlık şafağı es geçtim :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst