[İzmir - MT]

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
İzmir Mt mi? Öyle bir gruptamı vardı? Evet evet hatırlıyorum çok çok eskiden yaptıgı 10 numara gezilerle tanınan bilinen bir grup vardı ama şimdilerde tarihin tozlu sayfalarına karıştı.

Hey gidi eskiden ne geziler ne organizasyonlar olurdu. Nazar degdi nazar:)

aynen katılıyorum size ....zor dostum zor..olsada münferit olur....:cat:
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
1
Selam Dostlar,

Hatırlarmısınız bir zamanlar fakir ama grurlu bir genç vardı. Sessiz sedasız kendi halinde takılırdı ve iş sebebiyle 5000km öteye gitti ama yine burdayım, yine sessizim birde eskisi kadar fakir değilim :mrgreen: selam olsun tüm dostlara.

bu arada sizlerden bir fikir alacağım. şu an hala yurt dışındayım ve ay sonunda ebedi döneceğim nasipse. Artık senatör kullandığım yeter biraz racing alıştırması yapayım diyorum ve Hysung GT250 R düşünüyorum sıfırda alma durumum söz konusu değil 5000 km de 2006 model birinden buldum motoru pek kullanmamış. fiyat olarak 5.500 TL istiyor. Motorun özelliklerini ve kullananların yorumlarını siteden okudum. Sizlerden de fikir alırsam çok sevinirim. Yakında görüşmek üzere.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selamlar..

Erudite vay be Eser fotoğrafını koymuş dedirttin sonunda :)
Güzel fotoğraflar..:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten fotoğraflar yakıyor:)
Eee Forrap'ım Tuncer'im seninkini ne zaman görcez?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkesin içinde göstermem:p

Yakın zamanda görülür heralde sanırsam umarım.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben Tuncer'inkini gördüm:p Hatta kapı kapı gezip herkese gösterttim:p

Ama alıklığımıza denk gelmiş, bir fotoğraf bile çekmemişiz ki burada da sergileyebileyim:p

Neyse, güle güle kullan tekrar... Yağmurlu yağmursuz her havada:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba herkese:rendeer:

Kimleri görüyorum bralarda:) bende özledim herkesi...
- Gittardando
- CSalgın
- Serçedando
- Erudite GV Aquila'sını satınca gitti demiştim ancak çok süper bir dönüş
yapmış....Allah kaza bela yüzü göstermesin güle güle kullan :rendeer:

Benim görmediğim dönen başka kardeşimiz var mı?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selam tekrar..
Olcan ım çok sağol,valla emeğin ödenmez :) Her gelişimde mahçup ediyorsun beni,diyorum sana tekrar askere gitmiycem boşa bekleme geleceksen gel İzmir e diye ama :p
Gel de seve seve bende seni misafir edeyim :)

Alper abi gt 250 aldım İstanbul dan o yani,açıklayacak bişey yok,goldwing ister gönül ama :p



Arkadaşlar,grup tekrar hareketleniyor..

Buluşma var bu cuma,detaylı bilgiler için aşağıdaki linke bakabilirsiniz ;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/76657-%5Bmt-izmir%5D28-mayis-2bin10-yine-yeni-yeniden-sezon-acilisi-bulusmasi.html
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba herkese:rendeer:

Kimleri görüyorum bralarda:) bende özledim herkesi...
- Gittardando
- CSalgın
- Serçedando
- Erudite GV Aquila'sını satınca gitti demiştim ancak çok süper bir dönüş
yapmış....Allah kaza bela yüzü göstermesin güle güle kullan :rendeer:

Benim görmediğim dönen başka kardeşimiz var mı?

ben varım abicim:):p

Herkese selam tekrar..

Alper abi gt 250 aldım İstanbul dan o yani,açıklayacak bişey yok,goldwing ister gönül ama :p

tuncerim hayırlı olsun kazasız belasız


Erudite kardeşim çok oldu seni görmeyeli. hayırlı olsun
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Erudite kardeşim çok oldu seni görmeyeli. hayırlı olsun[/QUOTE]


Evet Wallace, tayinim çıktı bnm Diyarbaıra, gitmeden tekrar buluşalım görüşelim dedim :)

Hayırlı olsun dilekleriniz için çoook teşekkür ederim. Özlemişim motosiklet kullanmayı :) Bende kendime inanamıyorum, artık kullanmam diye düşünmüştüm ama insan bırakamıyor demek ki.:mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Yeni motor alanlara hayırlı olsun...
Bayadır giremiyodum fırsatını buldum bi bakınayım dedim sevindim...
En kısa zamanda görüşmek üzere...(07-07/2011):)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Teşekkür ederim..
Saymıyorum abi arkadaş yazıcı o söyledi:)

Sen pc nin başında mısın ne:bounce: ne biçim askersin sen,içtima,mıntıka temizliği,mutfak görevi,karavana (atış dahil) yok mu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:31 ----------

Herkese selam tekrar..
Olcan ım çok sağol,valla emeğin ödenmez :) Her gelişimde mahçup ediyorsun beni,diyorum sana tekrar askere gitmiycem boşa bekleme geleceksen gel İzmir e diye ama :p
Gel de seve seve bende seni misafir edeyim :)

Alper abi gt 250 aldım İstanbul dan o yani,açıklayacak bişey yok,goldwing ister gönül ama :p


Sen şimdi bir Motur mu aldın yani:cat: çok sevimdim kardeşim:) hayırlı olsun allah kazalardan korusun.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selam,topic hareketlenmeye başlamış :)


Özer abi,Wallace ve Bekir teşekkürler :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst