Yılın en soğuk ilk gününü ve gecesini böylesine macera dolu,böylesine birlik ve beraberlik içinde,böylesine neşe ile geçirmeme vesile olan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.:rendeer:
Bütün olumsuz koşullara göğüs gererek,tüm aksiliklere katlanarak,tam bir motorcu ruhuyla gezimizin başından sonuna kadar birbirimizi bir an bırakmadan harika bir güne yine dostça imzalarımızı attık arkadaşlar..:cat: Çok kısa sürede tüm fedarkarlığı göstererek organize olabilen özgüre,Başaka,Ferhata,Erhana,:rendeer: Başına gelmedik iş kalmayan Kenana,Onura:cat: ,Bizleri daha hiç tanımadan çetin hava ve yol koşulları ile savaşıp gece taaa bornovadan yanımıza gelen en yeni üyemiz Sercana:rendeer: helal olsun teşekkürler canım arkadaşlarım.
Fotoğraflar ve videolar muhteşem..eee bizlerde bi o kadar ..:cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: