Arkadaşım alakasız birşey olacak ama, senden ufak bi istek. Avatarındaki korumasız motor üzerindeki fotoğrafını değiştirebilir misin? Yeni gelen arkadaşlarımıza doğru örnek olabilmek adına.
bu hassas davranışını canı gönülden destekliyorum :cat:
arkadaşımız senin iyi niyetinin farkına varacaktır diye düşünüyorum.
herkese kazasız sürüşler diliyorum.
Trafikte değil arkadaş, sadece poz vermek adına öyle durmuş + zaten kaskta aynada asılı, alakasız başlıkta alakasız bi şekilde eleştirmek sana da siyahlimuzine de yakışmıyor.. Bu hassas bi davranış olmaktan öte, sadece o çocuğa itici gelecek bir davranıştır..
Saygılar...
Kendisi cevap verebilecekken dishy niye karışmış bilmem.dishy abla duguylarıma tercüman olmuşun vallaha bende yazacaktım ama bu cümleden sonra pek bişi kalmamış . beni anladığın içi tşk ederim :rendeer: :cat:
(DİPNOT : benim kaskım var zaten nolan n61kafamda herzaman takılı :wiinkk: )
arkadaşlar merak etmeyin beni ben çok iyiyim. evde dinlenme sürecindeyim şu aralar. kan ihtiyacımı da sağolsun üyelerinizden speedygirl şule çok yardımcı oldu. beni hiç yalnız bırakmadı. bana okumam için kitaplar getirdi. ayrıca rots şenere de çok teşekkür ediyorum kan verdiği için. şener senle de tanışmak hiç nasip olmadı ama dünya küçük inşallah tanışırız![]()
mete_han evdeyim istanbulda. dinleniyorum. sokağa çıkamıyorum. çünkü henüz yürüyemiyorum. arkadaşlarım ziyarete geliyorlar. tabiki sen de gelebilirsin. ben ayın 30 unda Md nin buluşmasına götürecekler. sen de oraada olursan görüşürüz.
mete_han evdeyim istanbulda. dinleniyorum. sokağa çıkamıyorum. çünkü henüz yürüyemiyorum. arkadaşlarım ziyarete geliyorlar. tabiki sen de gelebilirsin. ben ayın 30 unda Md nin buluşmasına götürecekler. sen de oraada olursan görüşürüz.
mete_han evdeyim istanbulda. dinleniyorum. sokağa çıkamıyorum. çünkü henüz yürüyemiyorum. arkadaşlarım ziyarete geliyorlar. tabiki sen de gelebilirsin. ben ayın 30 unda Md nin buluşmasına götürecekler. sen de oraada olursan görüşürüz.