İzmir Mt.Net ANİCİK için 3 Ünite A(+) KAN Bulalım...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
26 Nisan günü Erhan Kardeşimizin ölümüyle sonuçlanan kazada artcı olan arkadaşımız Ani nin, kaval kemiğindeki kırık için 2 Mayıs günü yapılacak olan ameliyatta kullanılmak üzere

A Grubu Rh (+) Pozitif kana ihtiyaç vardır.

3 Ünite olan ihtiyaç için kan vermek isteyen arkadaşlarım,İZMİR 9 Eylül Ünv. si Kan merkezine 05.12.1987 doğumlu Armeni Ani Akçeoğlu adına müracaat etmeleri rica olunur.

Hastane yetkililerinden aldığımız bilgi, A Grubu Rh Pozitif kan vermek zorunda olmadığımız, verilen herhangi bir kan grubu, uyuşan A grubu Rh Pozitif ile değiştirilebilineceği şeklindedir.

Salı gününe kadar zamanımız var.Verebilecek durumda olanların duyarlı olmalarını rica ederiz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
3 Ünite olan ihtiyaç için kan vermek isteyen arkadaşlarım,İZMİR 9 Eylül Ünv. si Kan merkezine 05.12.1987 doğumlu Armeni Ani Akçeoğlu adına müracaat etmeleri rica olunur.

Hastane yetkililerinden aldığımız bilgi, A Grubu Rh Pozitif kan vermek zorunda olmadığımız, verilen herhangi bir kan grubu, uyuşan A grubu Rh Pozitif ile değiştirilebilineceği şeklindedir.



rots hocam galiba isme başvurduğunda yardımcı oluyorlarmış...yani aklında bişey kalmasın...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
İzmirdeki arkadaşlarımızın bu konuda hassasiyet göstereceğine eminim.:cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Hastaneden az önce geldim, inşallah faydası olur.İnanıyorum ki en kısa zamanda da sevdiklerinin yanına sağlıklı bir şekilde dönecektir sevgili kardeşimiz.Tekrar geçmiş olsun....
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
valla ben vermek isterim ama tam anlayamadım ben şimdi benim AB Rh + gitsem oluyormu acaba
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
çok geçmiş umarım aranan kan bulunur benm b rh pozitif maalesef tutmuyor 9 eylülde spedygirl şule abla var o ilgilenir umarım
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar zaten şimdilik 3 ünite gerekli diye yazılmış.Ancak aklınızda olsun FARKLI GRUP KANDA OLUYOR!!! takasa veriyorlar kanları.Benimde B+ ama ani için takasta kullanılacak.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
salı gününe kadar bulunamazsa ben gider veririm yanlız 18 im 4 mayısta bitiyor umarım 2 günün lafını yapıp almamazlık yapmazlar :( daha önce yaşım tutmadığı için veremedim de :pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Kan işi bir şekilde hallolur.Ani'nin genel durumu nasılmış acaba.Hemen ameliyata almadıklarına göre benim aklıma genel durumunun düzeltilmesi için bekleniyor sanki gibi bir soru geldi de.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
::eek:fftp::
salı gününe kadar bulunamazsa ben gider veririm yanlız 18 im 4 mayısta bitiyor umarım 2 günün lafını yapıp almamazlık yapmazlar :( daha önce yaşım tutmadığı için veremedim de :pr:
Arkadaşım alakasız birşey olacak ama, senden ufak bi istek. Avatarındaki korumasız motor üzerindeki fotoğrafını değiştirebilir misin? Yeni gelen arkadaşlarımıza doğru örnek olabilmek adına. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
izmirdeki arkadaşlar eminim bu işin üstesinden geleceklerdir.
ama acil bir durum olduğunda anicik için eskişehirde de
yardıma koşabilecek olan bizleri unutmayın.

::eek:fftp::
Arkadaşım alakasız birşey olacak ama, senden ufak bi istek. Avatarındaki korumasız motor üzerindeki fotoğrafını değiştirebilir misin? Yeni gelen arkadaşlarımıza doğru örnek olabilmek adına. :cat:

bu hassas davranışını canı gönülden destekliyorum :cat:
arkadaşımız senin iyi niyetinin farkına varacaktır diye düşünüyorum.
herkese kazasız sürüşler diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar her ne kadar Erhan in acisiyla Ani arkadasimiz geri planda kaldi gibi gorunsede, Allah speedy girl Sule ablamizdan razi olsun, cunku kendisi 9 eylul hastanesi kan merkezi bolumunde gorevli oldugu icin bugune kadar ki ihtiyaclarimizda hep yanimizda oldu, her ne kadar bugunlerde cok yorulduysa da Ani arkadasimizin da durumuya ilgileniyor....

ben bugun izmir den Ayvalıka geldim daha once nete bakamadim ama her ne olursa olsun hangi kan grubu da olursa olsun, gidin verin, takasla hallolur...

acil servisin karsi kapisinda, kan merkezi var, oraya gidip Sule ablanin adini verin ya da motosiklet kazasi ile ilgili deyin yeter, oradaki tum gorevliler durumu biliyor ve konuyla ilgili cok hassaSlar ellerinden gelen yardimi esirgemiyorlar...

acele edelim sayili gun cabuk gecer...

rots Allah senden de razi olsun....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
arkadaşlar bu sayfanın ana sayfada gözükmesi gerek.
bir arkadaşımız daha bu konu ile ilgili topik açmış.
ama baktım ki ikisi de ana sayfadan çıkmış.
o yüzden yazmak istedim ...
haydi izmirli arkadaşlar salıya kadar vaktimiz var.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Kan işi bir şekilde hallolur.Ani'nin genel durumu nasılmış acaba.Hemen ameliyata almadıklarına göre benim aklıma genel durumunun düzeltilmesi için bekleniyor sanki gibi bir soru geldi de.

Hocam bizim bildiğimiz, arkadaşın bacağında parçalı kırık ve ödem var. Platin takılacak, bu yüzden ödemin geçmesi bekleniyor. Salı günü ameliyata alınacak. Ayrıntılı bilgiyi speedygirl verecektir bizlere...

Ani bu kazayı ucuz atlattı... Kamberhan da kaskının bağını bağlasaydı eğer, şimdi hep beraber oturmuş kaza üzerine geyik yapıyor olacaktık. Yada Ani'nin başında Kamberhan da olacaktı...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
@gittardando bilgi için çok sağol.Tekrardan Ani kardeşimize acil şifalar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst