[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şu ana kadar kimsenin kanı kaynamadı bakalım ne zaman ne çıkar belli değil :)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
şu ana kadar kimsenin kanı kaynamadı bakalım ne zaman ne çıkar belli değil :)

Kaynamaz olurmu abi :p Kanım 7 gün 24 saat kaynıyor ama kızıyonuz diye çaktırmıyorum :queen: Çok istiyorsanız ortalığı hemen karıştırayım.Neeeee uzun zamandır gitmeyi planladığımız fakat bir türlü gidemediğimiz karaburuna mı gidiyoruz :silent: :p (geçen çarşamba ordaydım ama neyse :mrgreen:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bence bir kan bağışı organize edelim :mrgreen: seni tümden bırakalım oraya :p yarını bekle sabırlı ol, vardır tuncerin bildiği bir şey belki hava kötü olacak diye ayarlama yapıyordur, belkide bu hafta dinlendirecektir bizi yada gurme için ayarlama yapıyordur EĞİTİM TOPLANTISI OLACAKTIR :p:p:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben dedim bu photoshopun sonu yok diye bakalım ilk banlanan kim olacak:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben banlamam banlarım :p
Ben seçilmem seçerim gibi oldu demi...
Photo shoplar artarak devam ediyor,hadi hayırlısı:)

Cengiz abi,bu hafta toplantıyı nerede istiyorsanız orada yapalım (ben yokum malum akşam vardiyası).
Eğitim olayını doğru düzgün bir şey yapmak için bir kaç hafta sonra yapalım..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
eğitim olayını bence tahta gibi bişeyin başında ve grup sürüşü ağırlıklı yaparsak çok faydalı olabilir gibime geliyor.
duayenlerimiz bu konuda bize bişeyler hazırlayıp anlatırlarsa çok faydalı olur diye düşünüyorum:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yarın akşam herkezin fikrini soralım toplantı ve gezi için sonra bu başlığı törenle gömelim:salut: yenisi gelsin,benim gibi yaşlandı ve tehlikeli olmaya başladı :cherry::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1 e 5 veriyorum...İlk banlayan forrap olacak.......:p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
varmısın iddaasına alp, biraz daha bu şekilde gidersek site banlanacak kökten, en büyük M Ü K ( motor üst kurul ) tarafından, o yüzden aklımızı başımıza alalım sitemizi sevelim,sahiplenelim,sulayalım,büyütelim :cat::rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet yetenekleri görelim.Varmı başka çalışma hazırlayan :silent:

Bu arada eğitim kuru kuru olmaz bence.Eğitimin ardından kendimizi yollara vurup şehrin gürültülü ve kirli havasında uzaklara gitmeliyiz.Ciğerlerimizi oksijenle doldurup aldığımığımız eğitimi pekiştirmeliyiz :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst