Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-
Kaynamaz olurmu abi Kanım 7 gün 24 saat kaynıyor ama kızıyonuz diye çaktırmıyorum :queen: Çok istiyorsanız ortalığı hemen karıştırayım.Neeeee uzun zamandır gitmeyi planladığımız fakat bir türlü gidemediğimiz karaburuna mı gidiyoruz :silent: (geçen çarşamba ordaydım ama neyse :mrgreen
bence bir kan bağışı organize edelim :mrgreen: seni tümden bırakalım oraya yarını bekle sabırlı ol, vardır tuncerin bildiği bir şey belki hava kötü olacak diye ayarlama yapıyordur, belkide bu hafta dinlendirecektir bizi yada gurme için ayarlama yapıyordur EĞİTİM TOPLANTISI OLACAKTIR
Ben banlamam banlarım
Ben seçilmem seçerim gibi oldu demi...
Photo shoplar artarak devam ediyor,hadi hayırlısı
Cengiz abi,bu hafta toplantıyı nerede istiyorsanız orada yapalım (ben yokum malum akşam vardiyası).
Eğitim olayını doğru düzgün bir şey yapmak için bir kaç hafta sonra yapalım..
eğitim olayını bence tahta gibi bişeyin başında ve grup sürüşü ağırlıklı yaparsak çok faydalı olabilir gibime geliyor.
duayenlerimiz bu konuda bize bişeyler hazırlayıp anlatırlarsa çok faydalı olur diye düşünüyorum:cat:
yarın akşam herkezin fikrini soralım toplantı ve gezi için sonra bu başlığı törenle gömelim:salut: yenisi gelsin,benim gibi yaşlandı ve tehlikeli olmaya başladı :cherry::cat:
varmısın iddaasına alp, biraz daha bu şekilde gidersek site banlanacak kökten, en büyük M Ü K ( motor üst kurul ) tarafından, o yüzden aklımızı başımıza alalım sitemizi sevelim,sahiplenelim,sulayalım,büyütelim :cat::rendeer:
Evet yetenekleri görelim.Varmı başka çalışma hazırlayan :silent:
Bu arada eğitim kuru kuru olmaz bence.Eğitimin ardından kendimizi yollara vurup şehrin gürültülü ve kirli havasında uzaklara gitmeliyiz.Ciğerlerimizi oksijenle doldurup aldığımığımız eğitimi pekiştirmeliyiz :cat: