[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
saolasın aykut abi hoşbulduk en yakın zamanda motorumu alıp daha da güzellere vesile olmak dilei ile :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
Tüm MT cilerede biz saolsunlar cok iyi karsıladılar :rendeer: arkadaslıgımız daim olur inşallah :cat: . Diğer toplantılar yine teras cafe demi olacak :silent:.

Tüm MT cilerede biz saolsunlar cok iyi karsıladılar :rendeer: arkadaslıgımız daim olur inşallah :cat: . Diğer toplantılar yine teras cafe demi olacak :silent:.

Düzeltiyorum . Tüm MT cilere tesekkürler.saolsunlar bizi cok iyi karsıladılar :rendeer: .Arkadaslıgımız daim olur inşallah . Diğer toplantılar yine teras cafe demi olacak ?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
stunt naptın sen ya renkli ve kalın yazma bızım gıbı sade yaz çünkü yasak abim, hayır her hafta değişik yerlerde toplanılıyor bundan sonra daha çık alanlar olucak yaz geldi :wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
stunt naptın sen ya renkli ve kalın yazma bızım gıbı sade yaz çünkü yasak abim, hayır her hafta değişik yerlerde toplanılıyor bundan sonra daha çık alanlar olucak yaz geldi :wiinkk:

tamam abi ben renk farkılı olsun diye yapmıstım :cyclopsan. bidaha dikkat ederim abi :cat:. tesekkür ederim abi bilgilendirdigin için :) :wiinkk:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Allaaah...ben neler kaçırmışım da haberim yok:pr:
Rahmi ağabeyim benim, ben senin yazını okuyacak kadar kalmamışım bu kompüterin başında...malesef...inan hiç birşey de yapmadım aval aval dolaşmanınn ve benzin yakmanın dışında...
Keşke bana bir alooov deseydin be abi:salut: bak ağlattın beni...

Sen sağol Rahmi abi nasip değilmiş demekki...birdahaki sefere acısını en alasından çıkarırız seninle.....başka kimse duymasın haaa:queen:

Ne bileyim Özercim nasıl olsa görür duyar dedim , ama kısmet değilmiş . Ama üzülmeye gerek yok daha ne kısmetler nasip olur inşallah.:wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Resimler azıcık onuda ben cektim aslında cekicektim oguz abi ama makinayı evde unutmuşum telefondan cektiklerim sadece :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst