saolasın aykut abi hoşbulduk en yakın zamanda motorumu alıp daha da güzellere vesile olmak dilei ile :rendeer:
Tüm MT cilerede biz saolsunlar cok iyi karsıladılar :rendeer: arkadaslıgımız daim olur inşallah :cat: . Diğer toplantılar yine teras cafe demi olacak :silent:.
stunt naptın sen ya renkli ve kalın yazma bızım gıbı sade yaz çünkü yasak abim, hayır her hafta değişik yerlerde toplanılıyor bundan sonra daha çık alanlar olucak yaz geldi :wiinkk:
Allaaah...ben neler kaçırmışım da haberim yokr:
Rahmi ağabeyim benim, ben senin yazını okuyacak kadar kalmamışım bu kompüterin başında...malesef...inan hiç birşey de yapmadım aval aval dolaşmanınn ve benzin yakmanın dışında...
Keşke bana bir alooov deseydin be abi:salut: bak ağlattın beni...
Sen sağol Rahmi abi nasip değilmiş demekki...birdahaki sefere acısını en alasından çıkarırız seninle.....başka kimse duymasın haaa:queen: