[İzmir MT] 13 şubat 09 cuma "ondörtşubat arifesi" toplantısı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
koşulsuz hava şartlarına rağmen genede katılım iyi olmuş,resimler ve anltım çok güzel teşekkürler.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
oğuz kardeşimin doğum gününü kutluyorum gelemediğim için çok üzgünüm bizi affet kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:seni seviyoruz:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Doğum günün tekrar kulu olsun büyüdükçe gençleşen Oğuz abicim, nice mutlu senelere. :rendeer:

Pastasıyla kekiyle çok bereketli ve havaya rağmen yüksek katılımdan dolayı yine izmire yakışan bir toplantı oldu,
herkese teşekkürler :rendeer:

Resimler için çok teşekkürler nur, ellerine sağlık :rendeer:

Milletin yol yapası gelmiş de kimse çaktırmıyomuş, benimde akşam toplantıdan sonda bursada bi iskender yiyip dönesim vardı bilsem kalkın gidek derdim :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Oğuz abi doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllara.. :wiinkk:

Güzel bir buluşma olmuş..
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
ne çabuk gittiniz ya:queen:

buarada toplantı gerçekten süperdi herkesle tanıştığıma çok çok memnun oldum çok sıcak bi ortam vardı sanki herkesi kırk yoldır tanıyomuşum gibi bundan sonra sürekli görüşmek üzere:rendeer:

dürümler gerçekten süperdi tatlı su motorcusu olmadığımızı gerçekten ıspatladık ama kendimi eve zor attım dürümcüyede sırf erman ıslansın giye gittim:queen::rendeer:

oğuz abi tekrar doğum günün kutlu olsun nice 30 yıllara:p:cat:

oğuz abim doğum günün kutlu olsun tekrar :rendeer::rendeer:

mert ne adamsın ya sırf ıslanayım diye mi geldin:cherry::cherry:

cesur coktan indi mideye dürümler geç kaldın güzel temennilerin için :cherry::cherry:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
oğuz abi caydı yoksa ben geliyodum:queen:

ya demeyin öle millette gerçek sanacak

Doğum günün kutlu olsun oğuz abi :rendeer:
sagol kardeşim yoklugunu hissettik galiba:queen::queen::queen:

oğuz kardeşimin doğum gününü kutluyorum gelemediğim için çok üzgünüm bizi affet kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:seni seviyoruz:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bir mukabele ben de seni seviyorum canım kardeşim bu sıralar ne kadarda görüşemiyorsakta gönlüm kalbim sizlerle :rendeer::rendeer::rendeer:

Doğum günün tekrar kulu olsun büyüdükçe gençleşen Oğuz abicim, nice mutlu senelere. :rendeer:

Pastasıyla kekiyle çok bereketli ve havaya rağmen yüksek katılımdan dolayı yine izmire yakışan bir toplantı oldu,
herkese teşekkürler :rendeer:

Resimler için çok teşekkürler nur, ellerine sağlık :rendeer:

Milletin yol yapası gelmiş de kimse çaktırmıyomuş, benimde akşam toplantıdan sonda bursada bi iskender yiyip dönesim vardı bilsem kalkın gidek derdim :p
sagol mustafa kardeşim sizlerle her şey güzel:rendeer:

Oğuz abi doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllara.. :wiinkk:

Güzel bir buluşma olmuş..
sagol kardeşim güzel oldu ama uzaklarda olan arkadaşlarımızda olsaydı daha iyi olurdu :rendeer::rendeer:

oğuz abim doğum günün kutlu olsun tekrar :rendeer::rendeer:

mert ne adamsın ya sırf ıslanayım diye mi geldin:cherry::cherry:

cesur coktan indi mideye dürümler geç kaldın güzel temennilerin için :cherry::cherry:

SAGOL SAGOL SAGOL ERMAN kardeşim
MERT ne giriş yaptın be kardeşim gruba yagmur,çamur demiyorsun böyle DELİLERE acil ihtiyaç vardı iyiki katıldın bize:rendeer::rendeer::rendeer:

tşk. ederim:pyalnız az çekmişiz bu akşam.. :farao:

NUR eline saglık kardeşim çok sagol ellerin dert görmesin:cat:

havalar nasıl olursa olsun bizim havamız her zaman güzeldir ümmet abim :rendeer:gülen yözler solmasın inşallah :)

SENİN havan her zaman yerinde be kardeşim:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
MERT ne giriş yaptın be kardeşim gruba yagmur,çamur demiyorsun böyle DELİLERE acil ihtiyaç vardı iyiki katıldın bize
--------------------------------------------------------------------------
teşekkür ederim oğuz abi bende sizleri tanıdığıma çok memnun oldum bundan sonra her zaman gelmeye çalışıcam bu arada bi dahaki toplantı için kuru pasta sözümü unutmadım herkese tekrar teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
bir iki resim kalmış kıyıda köşede

108iosi.jpg


2i1cc4y.jpg


2s94nkh.jpg


eq6uc1.jpg


2h5k20k.jpg


2iv1x5c.jpg


eq7lt.jpg

4v69mu.jpg


25ukugy.jpg


bende bu kadar resim var
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
yen iarkadaslarla tanışıp sizleri görmek iyi oldu :)
Oğuz abi dogum günün tekrar kutlu olsun :rendeer:
bu geceden aldıgım ders toplantıya geç gidersen fotolarda gözükmezsin :pr:
hiç bir fotoya kıyıdan köşeden girmemişim :queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
güzel bi gece oldu ama çeşmeye gdicek saglam bi motorcu bulamadık dürümcüyle kandırnız yaa.:queen:

bırak bu palavraları sen anca kapının önündeki çeşmeye kadar gidersin:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

yen iarkadaslarla tanışıp sizleri görmek iyi oldu :)
Oğuz abi dogum günün tekrar kutlu olsun :rendeer:
bu geceden aldıgım ders toplantıya geç gidersen fotolarda gözükmezsin :pr:
hiç bir fotoya kıyıdan köşeden girmemişim :queen:

VE VE VE PASTAYIDA yiyemezsin geç gelirsen:queen::queen::queen:

Dogum gunun kutlu olsun Oguz abi:rendeer:

sagol canım KARDEŞİM senın yoklugunu hep hissediyoruz GEL artık yaa:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
7
herkezlere merhaba...sonunda bende mesaj atmayı öğrendim :) biraz geç oldu ama bende artık dahil olmaya çalışacağım..herkese iyi günler diliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst