- Katılım
- 21 Tem 2013
- Mesajlar
- 110
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar olsun. Aranıza yeni katıldım ve kafama takılan bir kaç şeyi sormak istiyorum.
Bayramdan evvel İzmir'e gidip bir motorsiklet alıcam ve dönüşünde İstanbul'a getireceğim ilk uzun yol deneyimim olacak o yüzdende biraz heyecanlıyım.
Lakin ondan daha fazla düşündüren şey yoldan ziyade İstanbul'daki köprü geçişi, onun için ne yapmam gerekir? Not: Araba veya başka bir şey için OGS'm yok ve büyük ihtimallede motorda yeni olacak.
Birde Gebze tarafında trafik şıkışırsa emniyet şeridine girmek caiz olur mu? Ancak öncelikle köprü geçiş işlemini nasıl yapabileceğimi anlatırsanız daha çok sevinirim.
Bayramdan evvel İzmir'e gidip bir motorsiklet alıcam ve dönüşünde İstanbul'a getireceğim ilk uzun yol deneyimim olacak o yüzdende biraz heyecanlıyım.
Lakin ondan daha fazla düşündüren şey yoldan ziyade İstanbul'daki köprü geçişi, onun için ne yapmam gerekir? Not: Araba veya başka bir şey için OGS'm yok ve büyük ihtimallede motorda yeni olacak.
Birde Gebze tarafında trafik şıkışırsa emniyet şeridine girmek caiz olur mu? Ancak öncelikle köprü geçiş işlemini nasıl yapabileceğimi anlatırsanız daha çok sevinirim.