Izmir Gezginleri Bu Perşembe Toplanıyor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarınki toplanacağımız Garden Park kafe olmasına rağmen istersek içki de sunabileceklermiş..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::yanliss: ::miiz1:: Demek öle Çağtay Bey umarın adresi sormadan bulursun tabi başka işin çıkmassa.Artçınıda bekliyoruz Ah seni çılgın:rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
3
Arkadaşlar gelmeyi çok isterdim ancak şimdi geldim denizliden ve acayip yorgunum bi dahaki toplantıda kesinlikle sizinleyim . Hepinize iyi eğlenceler ( Yani umrım eğleniyosunuzdur )

> Abi sen kaptan mısın?
< Evet kaptanım.
> Peki hangi kaptan? Su kabı mı yoğurt kabı mı?

>Beni kızdırdın, sana çok ağır bir laf söyliycem.
<Yok ya, neymiş bakalım...
>Ton.

Adam yerde elli bin bulmuş, aramış durmuş ayaklı bin bulamamış.

Annemler 4 kardeş, hayret dayımlar da...

Hisbullah'ın kız kardeşinin adı nedir? Herbullah.

enci kadın neden sürekli koluna bakarak makyaj yapıyormuş? Karakolda ayna var da ondan!

Bruce Lee'nin Türk versiyonu kimdir? Memoli

Var ya sen hiç gol atamazsın. Niye? Tipin ofsayt.

Çocuk arkadaşına kırda oynayalım demiş. Arkadaşı ise kırarsak nasıl oynarız demiş.

Ders Bosch mu? Hayır Arçelik.

Telefonlar dinleniyormuş. İyi bari çok yorulmuşlardı

Adamın karnı açmış denize dalmış, tok çıkmış. Niye? Adam vurgun yemiş.

Geçen bir araba korna çaldı. Polis hala kornayı arıyor.

Bak bugün çok erik yedin. Bu yediğin Ericsson.

Bugünkü programımda size notlarımdan okuyacağım. Tarih:5, Coğrafya:4.

Yaşımı bir türlü aklımda tutamıyorum. Çünkü her sene değişiyor.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gerçekten güzel bir toplantı oldu. Tahmin ettiğimizden de iyiydi, Az olsun öz olsun dedik ama az olmadı, gelenler umduğumuzdan fazlaydı, gelen herkese teşekkürler.

Mekan epey tatminkardı. Sıcak bir ortam, fonda hafif bir müzik bize rahat bir sohbet ortamı yarattı. Fiyatlar da çok iyiydi. Buna rağmen bir de bize grup indirimi yaptılar. Ben şahsım adıma örnek vereyim. 3 büyük bira, bir çay, bir patates ve karışık çerez için toplam 14 YTL ödedim :) Bundan sonra da bu mekanda arada toplanacağımız için gelmek isteyecek arkadaşlara bilgi vermek istedim.

Bol bol resim çekildik, bunları ancak yarın akşam yayınlayabileceğim, çok hareketli bir günden sonra şuan yatma vaktine az kaldı malesef..

Bu ilk toplantımızın aynı güzellikte devamı dileğiyle :bounce:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
:bestmt: izmir gezginleri ; bütün arkadaşlara günaydın der günününüz güzel geçsin gününüz aydın olsun ayrıca bu kış günlerin de çalışan kurye arkadaşlarımıza da ALLAH KOLAYLIK VERSİN DİYORUM

dün akşam ki ilk buluşmamız geyet güzel geçti yedik içtik güldük eğlendik gezi planları yaptık önümüz aydınlıktır resimlerimizi yakında ilgili arkadaşlar bu topik te yayınlayacaklar şimdilik yolunuz açık olsun tekeriniz düz bassın diyorum
saygı ve sevgi


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajınıza ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
evet tarık kardeşim sana katılıyorum güzel bir muhabbet vardı.tüm arkadaşlara devamınındada görüşmek dileğiyle teşekkür ederim .:cat:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
günaydın arkadaşlarım dün akşamki toplantınıza diğer toplantının aynı güne isabet etmesinden ve hava şartları malüm gelemedim.gecenizin iyi geçtiğine çok sevindim.fotoğraflarınızı bekliyorum.sağlıcakla kalın.sevgi ve saygılar diliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte arkadaşlar İzmir Gezginleri'nin ilk toplantısıın resimleri.. Fazla söze gerek yok :bounce:



Bu resimde olmayan daha sonra gelen arkadaşlarımızla


















 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
:bestmt:
izmir gezginleri süper siniz süperiz Allah nazar dan kem gözler den saklasın maşallah Allah a emanet :rendeer:


emeği geçenlere ve katılan bütün arkadaşlara teşekkür ederiz
saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
abi valla iyi doldurmuşum fotoğraf karelerini bazen kilolu olmakta işe yarıyormuş ya ortam sıcak ve alkolde olunca salmışım kopcaları resimlerdeki gibi değildim millet bilmese öyle zannedecek:p :cat: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten toplantı biraz daha uzun sürseydi hepimiz salacaktık kendimizi merak etme :)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
35
abi burda kimsede runner yokmu geç o zaman hehehehehehehe çin malı motor bunlar :) heheheeh vay bee koskoca istanbulda yok böle ortam ne imrendim bizde mc donald da toplanıyoz runner cılar olarak :) bekleriz big mac yeriz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler gerçekten güzel çıkmış.Ortam güzel olunca insanların yüzüne yansıyor:) Özellikle Çağtay çok hoş çıkmışssın.Şeker şey:cherry: (ö-ç)Anladınmı?Anlamışssındır umarım:queen: Bu hafta da aynı yer olsun ama eğlencede olacak.Oynayalım değilmi Gülgün.Kurtlarımızı dökelim.hoppaaaaaaaaaaaa:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Road_Runner' Alıntı:
abi burda kimsede runner yokmu geç o zaman hehehehehehehe çin malı motor bunlar :) heheheeh vay bee koskoca istanbulda yok böle ortam ne imrendim bizde mc donald da toplanıyoz runner cılar olarak :) bekleriz big mac yeriz

Sizin Runner çetesini biliyorum dostum :) Yakında benim de altımda olacak inşallah :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst