Arkadaşlar gerçekten güzel bir toplantı oldu. Tahmin ettiğimizden de iyiydi, Az olsun öz olsun dedik ama az olmadı, gelenler umduğumuzdan fazlaydı, gelen herkese teşekkürler.
Mekan epey tatminkardı. Sıcak bir ortam, fonda hafif bir müzik bize rahat bir sohbet ortamı yarattı. Fiyatlar da çok iyiydi. Buna rağmen bir de bize grup indirimi yaptılar. Ben şahsım adıma örnek vereyim. 3 büyük bira, bir çay, bir patates ve karışık çerez için toplam 14 YTL ödedim

Bundan sonra da bu mekanda arada toplanacağımız için gelmek isteyecek arkadaşlara bilgi vermek istedim.
Bol bol resim çekildik, bunları ancak yarın akşam yayınlayabileceğim, çok hareketli bir günden sonra şuan yatma vaktine az kaldı malesef..
Bu ilk toplantımızın aynı güzellikte devamı dileğiyle :bounce: