- Katılım
- 1 Eyl 2005
- Mesajlar
- 566
- Konu Yazar
- #21
PHAETONW12' Alıntı:belki önümüzdeki kışa bende alırım bi çinli enduro,dilerim bir gün birlikte gezeriz:cat:
Çok iyi olur Mustafa. Bir arkadaş lazım böyle gezilere.
PHAETONW12' Alıntı:belki önümüzdeki kışa bende alırım bi çinli enduro,dilerim bir gün birlikte gezeriz:cat: