- Katılım
- 10 Tem 2012
- Mesajlar
- 130
Güzel bir gezi olmuş kazasız belasız geziler diliyorum...
ben de pazartesi günü gittim foçaya , bir ybr nin üstüne 2 kişi binip öldürdük hayvanı :bounce:
şimdiye kadar yaptığım en uzun tur (140 km) oldu ve top speedimi 100 km den 110 km ye çıkardım. :santa:
yol bana o kadar virajlı gelmedi , çünkü zaten 60-70 le giderken yatmadan da dönülüyor virajda :bounce: