- Katılım
- 8 Ara 2005
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Pazar sabahı İzmir hatay dan saat 10.00 da cıktık hava o kardar güzeldi ki motor kullanmak için bundan güzel bir pazar olmazdı yolda saat erken oldugu için boştu evden (hatay dan) saat 10.00 da cıktım saat 10.50 de urlaya vardık kardeşimle. Yasemin(Yas) ile çok güzel bir sabah geçirdik onun motorunu( yamaha x-max) da kullanma şansım oldu , teşekkürler yasemin motorun çok güzelmiş artık senin motorla İzmir MT nin gezilerine gideriz.
Bu resimleri sizlerle paylaşmak istedim.









Bu resimleri sizlerle paylaşmak istedim.