- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar eski üye olmama rağmen hiç aktif değildim ve dengesiz birkaç yorumum olmuş hatta okuduğumda şaşırdım bunu benmi yazdım diye :cherry: ama neyse eskiyi bırakalım ve hatta forumdaki başta adminlerim ve saygı değer abilerimden herkezden özür dilerim o zamanın dengesiz yorumlarından şimdi 24 yaşındayım 2 yıllık üniversite mezunuyum (otomotiv teknikerliği) ve açık öğretimden işletmeye başladım.
Motosiklet deneyimlerim : YBR125 (2005-2010) , Crpton 110 (2006-2012) ve arkadaşlarımın değişik marka birçok motosikleti (özellikle mz301 , jawa 250 , jawa 350 )
Şimdi yine bi motosiklet bakıyorum özellikle kırsal bölgede yaşadığımız için yamaha Wr125 yada Xt125 gibi birşeyler düşünüyorum.İleriki zamanlarda güzel bi işim ve param olursa nedense çok hoşuma giden Ninja250 , Er-6n , xj6 gibi az yakıtlı modeller düşünüyorum kendimi bayağı anlattım sanırım yinede her türlü eski gönderilerim olsun herşeye eleştiri ve sorularınıza açığım özellikle kendi bölümüm olan otomotiv hakkında tabi motosiklet ile de büyük araştırmalar yapıyorum ve size eski motorum olan modidfiyeli Ybr125 imin bazı fotoğraflarını göstermek istiyorum:
Motosiklet deneyimlerim : YBR125 (2005-2010) , Crpton 110 (2006-2012) ve arkadaşlarımın değişik marka birçok motosikleti (özellikle mz301 , jawa 250 , jawa 350 )
Şimdi yine bi motosiklet bakıyorum özellikle kırsal bölgede yaşadığımız için yamaha Wr125 yada Xt125 gibi birşeyler düşünüyorum.İleriki zamanlarda güzel bi işim ve param olursa nedense çok hoşuma giden Ninja250 , Er-6n , xj6 gibi az yakıtlı modeller düşünüyorum kendimi bayağı anlattım sanırım yinede her türlü eski gönderilerim olsun herşeye eleştiri ve sorularınıza açığım özellikle kendi bölümüm olan otomotiv hakkında tabi motosiklet ile de büyük araştırmalar yapıyorum ve size eski motorum olan modidfiyeli Ybr125 imin bazı fotoğraflarını göstermek istiyorum: