- Katılım
- 14 Ağu 2014
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Merhaba, Perşembe günü Honda NC 700 X almak için Yamaha MT 125'imle İzmir'den Antalya'ya gideceğim. Artçım da olacak. Küçük hacimli bir motor olduğundan dolayı hem motosikleti hem de kendimizi yormamak için sık sık mola vermeyi düşünüyoruz.
Aranızda bu yol hakkında tecrübeleri olan arkadaşlar varsa ve tecrübelerini benimle paylaşırsa çok mutlu olurum.
Mesela; Nazilli'den sonra, Karacasu, Tavas, Serinhisar yolu mu tercih edilmeli yoksa 10 km daha uzun olmasına rağmen Sarayköy, Denizli, Serinhisar yolu mu daha iyidir. Tercihen az viraj ve az rampa bizim için daha iyi olacaktır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Aranızda bu yol hakkında tecrübeleri olan arkadaşlar varsa ve tecrübelerini benimle paylaşırsa çok mutlu olurum.
Mesela; Nazilli'den sonra, Karacasu, Tavas, Serinhisar yolu mu tercih edilmeli yoksa 10 km daha uzun olmasına rağmen Sarayköy, Denizli, Serinhisar yolu mu daha iyidir. Tercihen az viraj ve az rampa bizim için daha iyi olacaktır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.