- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar yarın yani 30.03.2006'da 19:30 'dan itibaren kordonda ömerağa'da buluşalım diyorum,malum cuma günü yolculuk var,detayları konuşup netleştirelim,tartışalım ne dersiniz?
:thumleft: :flower:
mekanda muhtelif nargile ve içecek çeşitleri(alkolsüz) mevcut,park sorunu (motosikletler için) yok,izmirde bilmeyen varmı bilmiyorum ama ömerağa 1.kordonda alsancak vapur iskelesi ile gündoğdu meydanı arasında:cat:
yinede bulamayanlar olursa beni 0535 959 16 52 (mustafa)'den arayabilirsiniz
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
mekanda muhtelif nargile ve içecek çeşitleri(alkolsüz) mevcut,park sorunu (motosikletler için) yok,izmirde bilmeyen varmı bilmiyorum ama ömerağa 1.kordonda alsancak vapur iskelesi ile gündoğdu meydanı arasında:cat:
yinede bulamayanlar olursa beni 0535 959 16 52 (mustafa)'den arayabilirsiniz
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: