[izmir] 30.03.2006 ömerağa'da buluşalım

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
arkadaşlar yarın yani 30.03.2006'da 19:30 'dan itibaren kordonda ömerağa'da buluşalım diyorum,malum cuma günü yolculuk var,detayları konuşup netleştirelim,tartışalım ne dersiniz? :) :thumleft: :flower:

mekanda muhtelif nargile ve içecek çeşitleri(alkolsüz) mevcut,park sorunu (motosikletler için) yok,izmirde bilmeyen varmı bilmiyorum ama ömerağa 1.kordonda alsancak vapur iskelesi ile gündoğdu meydanı arasında:cat:

yinede bulamayanlar olursa beni 0535 959 16 52 (mustafa)'den arayabilirsiniz

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
tabiki dostum,nezaman istersen :) fuara gelmen gerekmiyor,buyur gel yarın:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Ben de gelirim. Zaten hiç bir toplantıyı kaçırmadım şimdiye kadar. :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
derin,aramıza hoşgeldin..nereden katılıyorsun?senide toplantılarımıza ve gezilerimize bekliyoruz.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm akşam yanınızdayım... :cat: :bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Net toplanma saati ve yerini toplantı sonunda buradan duyurursunuz yarın o saatte orada olucam bu akşam müsait olsam gelirim toplantıya ama gelemicem yarın buluşma yerinde görüşmek üzere
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
ben daha yeni geldim bursadan..artik cok gec bi dahaki sefere insallah..
ehliyetide aldim..
biri beni durdursunn..:mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
TenTen, Kenan'ın CBR lı fotoğrafını gönder de biraz kafa bulalım. Ama bu adam fotoğrafı siler de siteden.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst