yarın birgün kızlar peşini bırakmayınca bakalım sorarım tekrar. bu arada mambanın yaptığı afiş çok başarılı. daha ilk vloğunu çekmeden şans ayağına gelmeye başladı. kıskanmadım desem yalan olur
Hahahaha :mrgreen: scooterlı hayvan gibi yemek yiyen göbekli ben ve kızlar :mrgreen: buna gülerim abi :mrgreen:
Abi bence hayallerini gerçekleştir yani kim ne derse desin ben şuna inanıyorum ki hiçbir şey için geç değil.
Bu işi ne kadar çok uzun süreden beridir düşünüyorum biliyor musun

ama arkadaşlarıma ilk söylediğimde yıllar önce kameraya vereceğim paraya gülmüşlerdi

o yüzden kimin ne dediği umrunda olmasın bence sende bu işe girmek istiyorsun ve hayallerini gerçekleştir

kaybedecek bir şey yoktur çok çok kanal kapatma

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
Hocam tavsiyelerim şöyledir:
Logon önemli, Şakaya gelmez, bionluk.com gibi bi sitede çok ucuza yaptırabilirsin.
Video edit için en basitinden bi programla başla (Windows Movie Maker mesela) ama başka bir programı da edinip öğrenmeye bak. Nerden öğreneceğiz dersen youtube derim. Bir sürü ders var. Ayrıca programı seversen programın facebook grubunu filan bulup takıldığın yerleri sorabilirsin.
Bence konsept güzel. Vlogger izleyen bir adam değilim ama kulağa hoş geliyor.
Sadece kanala motorun adını koyma derim.
Başarılar.
Hocam dash ismini koyma diyen 2. kişisiniz

Yani isim hoş olmadı yakışmadı anlamında mı yoksa değiştirirsin filan gibi mi düşündünüz biraz daha konuyu açabilir misiniz
