İzlenmeyecek olan youtube kanalım için yardım eder misiniz? :)

Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
valla kardeşim yoğun çalışıyorum vaktim yoktu 5 dakika uğraştım buyur istediğin gibi olmuştur umarım.
senin istediğinde kız yoktu ama ben kızda koydum, yakışır kardeşimize.

http://i.hizliresim.com/ldjgDB.jpg



orjinali: http://www.ngmhero.com/wp-content/uploads/2015/10/400cc_Dash-Scooter-FINAL-AD.jpg

Abi eline emeğine sağlık:) cok Tesekkurler 5 dk olsa dahi senin emeğin cok fazla orjinaliyle arasin da daglar kadar fark var :) abi eger senin meslek buysa seninle bir konusalim islerin yoğunluğu bitince aklimda ufak tefek seyler var bir ticaret yapmis oluruz hem sizinle :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Abi hiç zannetmiyorum o kadar binlerce takipçi filan :mrgreen:
Olursa da zaten çok bir şey farketmez asosyal bir kişiyim havaya girecek bir tarafım yoktur :cherry:


yarın birgün kızlar peşini bırakmayınca bakalım sorarım tekrar. bu arada mambanın yaptığı afiş çok başarılı. daha ilk vloğunu çekmeden şans ayağına gelmeye başladı. kıskanmadım desem yalan olur
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Hocam tavsiyelerim şöyledir:

Logon önemli, Şakaya gelmez, bionluk.com gibi bi sitede çok ucuza yaptırabilirsin.

Video edit için en basitinden bi programla başla (Windows Movie Maker mesela) ama başka bir programı da edinip öğrenmeye bak. Nerden öğreneceğiz dersen youtube derim. Bir sürü ders var. Ayrıca programı seversen programın facebook grubunu filan bulup takıldığın yerleri sorabilirsin.

Bence konsept güzel. Vlogger izleyen bir adam değilim ama kulağa hoş geliyor.

Sadece kanala motorun adını koyma derim.

Başarılar.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
yarın birgün kızlar peşini bırakmayınca bakalım sorarım tekrar. bu arada mambanın yaptığı afiş çok başarılı. daha ilk vloğunu çekmeden şans ayağına gelmeye başladı. kıskanmadım desem yalan olur

Hahahaha :mrgreen: scooterlı hayvan gibi yemek yiyen göbekli ben ve kızlar :mrgreen: buna gülerim abi :mrgreen:
Abi bence hayallerini gerçekleştir yani kim ne derse desin ben şuna inanıyorum ki hiçbir şey için geç değil.
Bu işi ne kadar çok uzun süreden beridir düşünüyorum biliyor musun :) ama arkadaşlarıma ilk söylediğimde yıllar önce kameraya vereceğim paraya gülmüşlerdi :) o yüzden kimin ne dediği umrunda olmasın bence sende bu işe girmek istiyorsun ve hayallerini gerçekleştir :) kaybedecek bir şey yoktur çok çok kanal kapatma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

Hocam tavsiyelerim şöyledir:

Logon önemli, Şakaya gelmez, bionluk.com gibi bi sitede çok ucuza yaptırabilirsin.

Video edit için en basitinden bi programla başla (Windows Movie Maker mesela) ama başka bir programı da edinip öğrenmeye bak. Nerden öğreneceğiz dersen youtube derim. Bir sürü ders var. Ayrıca programı seversen programın facebook grubunu filan bulup takıldığın yerleri sorabilirsin.

Bence konsept güzel. Vlogger izleyen bir adam değilim ama kulağa hoş geliyor.

Sadece kanala motorun adını koyma derim.

Başarılar.

Hocam dash ismini koyma diyen 2. kişisiniz :) Yani isim hoş olmadı yakışmadı anlamında mı yoksa değiştirirsin filan gibi mi düşündünüz biraz daha konuyu açabilir misiniz :)
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556

Bu sekilde bir kabataslak fikir ortaya çıkarttım (tamami paintten yapilma tas atmayin):-D :)
@Mamba09 batuhan abi sagolsun bizlere bunun ustunden grafik şeklinde bir logo hazirlayacak bakalim hazir olduğunda da nasil bisey çıkacak ortaya burda da paylaşırım :)
Uzun muhabbetler sonucu aldığım kararla kanal ismini degistirmeyecegim GurmeDash olarak kullanacağım. Motoru değiştirirsen saçma olcaktir demisti bi abimiz haklidir fakat Altin Elbiseli Adam her videosunda altin renklu kıyafetiyle çıkmıyor izleyici karşısına birde burdan düşünmek lazim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst