iyiki dogdun onurrr (onuray) :)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
dogum günün kutlu olsun onur

mutlu huzurlu nuraylı :) bol rüzgarlı motorize bi hayat senin olsun :rendeer:

nice yıllara ::wish::::biggrinn::biggrinn::biggrinn::comico:: ::cheeeeer::fool::
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
dogum günün kutlu olsun onur

mutlu huzurlu nuraylı :) bol rüzgarlı motorize bi hayat senin olsun :rendeer:

nice yıllara ::wish::::biggrinn::biggrinn::biggrinn::comico:: ::cheeeeer::fool::

Teşekkür ederim canım. Bende kendi doğumgünümü kutluyorum.İyiki doğmuşum:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu yıllar sevdiklerinle beraber kardeş:mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Sağol Halis abi.Sizleri seviyorum ben. Sevdiklerimle beraber olabilmem için önce motosikletimi almam lazım o zaman:)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Teşekkür ederim. Ya bu site ne acayip bir site ve ne acayip sakinleri var. İnsan apartmanında komşularını tanımıyor ama burada tüm site sakinlerinin maaşallahı var.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst