iyiki dogdun <iLk@y> :)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyiki doğdun ilkaycım..::fool::::fool::::jester::

yeni yaşında sana saglık huzur başarı diliyorum....

mutlu yıllarrrrr ::wish:: ::biggrinn::biggrinn::comico::::comico::::comico::::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
kardeşim nice nice senelere sağlıkla rüzgarın bol olsun:rendeer:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
iyiki dogdum dostum umarım hersey gonlunce olur saglıklı mutluluklu bol motorlu bı yasam seni bulur inşallah tekrar nıce mutlu senelere
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
doğum günün kutlu olsun ilkay nice senelere :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ilkay doğmuuuşşş
ilkay doğmuuuşşş

nice yıllara kardeş.... nice paylaşımlara....

tekerin düz basmaya devam etsin...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Doğum günün kutlu olsun. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hepinize teşekkür ederim kutlayanlara ve daha kutlayacaklara şimdiden =)

okan daha tam kesin değil ama mangalınıza şole bi urar parmak basarım bende fazla kalamazsamda kaçarım =)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun bakalım :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
saolun pazar günü için bişeler düşünüyorum mavi yeşilede geçilecek nede olsa ufaklıkları ziyaretten sonra belki orada bişeler yapılabilir =)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun
nice senelere motor üstünde inş.:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun İlkay abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst