İyiki doğdun..!CRiminAL(Namican)

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Nami abimmm..;
Doğum günün kutlu olsun*
Kazasız belasız bir sene diliyorum sana:queen::)


Buda hediyen; :)


 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun, mutlu yıllar...:rendeer:

Mutluluk, sağlık, başarı ve iki tekerlek hep seninle olsun... Bir de uzayan aradan sonra hasret giderelim bir ara, iyi olur:)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice senelere iyiki doğdunuz.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Nice nice yıllara Namican :rendeer:,bu ara iş güç sesin soluğun çıkmasa da baharla birlikte 'yeşereceğine' eminim :queen:
Gene de tez zamanda bir buluşma ayarlayalım:p
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Çok yaşayın :)

Görüşemeyip de özlemini duyduğum tüm dostlarla bi yerde buluşmak nasip olur inşallar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst