- Katılım
- 23 Haz 2008
- Mesajlar
- 376
- Konu Yazar
- #1
ıhım ıhım..!!sevgili abi ve ablalarım..
saat 12'yi geçti ve 12 ekim gününe başladık..bu demek oluyo ki artık 17 yaşındayım :queen::queen: yeni yaşımda kendimi kutluyorum ve gözlerimden öpüyorum
önemli olan tam 1 sene sonra a2 ehliyetini alabilecek yaşa gelmiş olcam inş...az kaldı:mrgreen:
saat 12'yi geçti ve 12 ekim gününe başladık..bu demek oluyo ki artık 17 yaşındayım :queen::queen: yeni yaşımda kendimi kutluyorum ve gözlerimden öpüyorum