iyiki doğdum ben..!!! :D:D

Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
ıhım ıhım..!!sevgili abi ve ablalarım..:)
saat 12'yi geçti ve 12 ekim gününe başladık..bu demek oluyo ki artık 17 yaşındayım :queen::queen: yeni yaşımda kendimi kutluyorum ve gözlerimden öpüyorum:p önemli olan tam 1 sene sonra a2 ehliyetini alabilecek yaşa gelmiş olcam inş...az kaldı:mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
:)) benim güzel kardeşim ben ehliyetimi 17 yaşında aldım boşuna bekleme 1 yıl git bir ehliyet kursuna sor kimliğini göster A2 alıcam de ama dersen A2-B bir alıcam 18 yaşını bekle ama sabırsızsan benim gibi al 17 yaşında erken başla motor yaşamına.Nice yıllara:)
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
hmmm....o zaman evet bi senen daha varmis :) fakat bu durumda 16i olmuyo musun arkadasim ? :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
En kısa zamanda motorlanman dileği ile ; doğum günün kutlu olsun ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst