ben de asya 150 var. valla çok gezersen çok yakıo az gezersen az yakıo
boyum uzun demişsin. asya da çok ufak deil. yani scooter olarak bile kabul etmiorum. epey gösterişli
benim siyah limuzinim o zaten :cherry:
yani sölemek istediğim ben çok ama çok memnunum. asya yı tavsiye ederim :cat:
ama diğerlerini bilmiorum

ale: