- Katılım
- 22 Kas 2004
- Mesajlar
- 386
Bu ülkede bu argümanı aldığımız HER ŞEY için kullanabilirizZira her şey her gün zamlanıyor
Motovento'dan 3000 tl lik alışverişim oldu, 9000 tl'den fazla şuan fiyatları toplanınca... Gibi gibi. Ne alırsak kâr!
Aynen, katılıyorum.