İyi Ki Doğdun mostwanted_57

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hepi pörttey efendim :rendeer::rendeer::rendeer:

Duygulandım. :salut:
Burada ilk doğum günümde konumu kendim açmıştım. İkincisinde de ilk konuyu hortlatmıştım. :mrgreen:
Bu sene de oradan devam ederim diyordum. Niye bozdun ki. :p
Ama böylesi çok daha güzel oluyormuş. :cherry:
Fırat, abicim öncelikle sana ve doğum günümü kutlayan tüm dostlarıma çok teşekkür ediyorum. :rendeer:

Teşekkürler. :rendeer:

İyi ki doğdun, mutlu yıllar ve yaşlar dilerim..:rendeer:

Kaç senedir diliyoruz ama, bu seneki hazırlıkların ve sürecin seni 2 tekerleğe daha da yaklaştırdığını hissediyorum artık:)

Daha rüzgarlı bir yaş geçirmen dileğiyle..:wiinkk:
Teşekkürler Olcan. :rendeer:
Haftaya sürücü kursuna yazılıyorum. Ehliyeti alır almaz bakıcaz bişeyler. :)

Teşekkürler. :rendeer:

Most, doğum günün kutlu olsun... :rendeer:

Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara... :rendeer:

Umarım yeni yaşında istediğin 2 tekere kavuşursun... :cat:
Teşekkürler Volkan. :rendeer:
İstediğim 2 tekere kavuşamayacak olsam da 2 tekere kavuşacağım. :cherry:

Uzun ve mutlu bir ömür dilerim.
Sevdiklerinle beraber tabii..:wiinkk:
Teşekkürler İlkay abi. :rendeer:


nice senelere arkadaşım

doğum günün kutlu olsun arkadaşım...

Teşekkürler. :rendeer:

İyiki doğdun most. Nice bol devirli yıllara:)
Teşekkürler Gökhan. :rendeer:

pei pırtdey canım benım nice seneler beraber olmak dileği ile
Sağol Erhan. :rendeer:

nice mutlu yıllara sewdikleriniz ile
Teşekkürler. :rendeer:

Nice Mutlu Senelere Dostum ::wish::::wish::::wish::
Teşekkürler abicim. :rendeer:

doğum günün kutlu olsun!nice mutlu senelere!
Teşekkürler. :rendeer:

nice senelere kardeşim
umarım yeni yaşın sana mutluluk ve huzur dolu günler getirir:rendeer:
Teşekkürler. :rendeer:

Doğum günün kutLu olsun mostvanted ...
Teşekkürler. :rendeer:

Nice mutlu yıllara most..:rendeer:
Teşekkürler örtmenim. :) :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Mostum tostum,nice yıllara:rendeer:Motosiklet iyice yaklaştı :wiinkk:
Sağol Tuncer.
Evet. :) Ocak sonu ehliyetimi almış olacağım. Fuara kadar motorumu almış olurum belki. Bu sene de kendi motorumla giderim fuara. :)

doğum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:
Teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hepiii bötdey tuu yuuu hepiii bötdey tuu yuuu hepiii bötdey hepiii bötdey hepiii bötdey tuu yuuu :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
nice sağlıklı, huzurlu mutlu yıllar dileğiyle:cat::rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Gün bitmeden bende kutlayayım, doğum günün kutlu olsun, nice yıllara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst