arkadaşlar yazma zahmetinde bulunan tüm tanıdık , tanışamadık dostlara selam olsun hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim tekrar :rendeer: hem bu kadar büyütmeyin alt tarafı bir yıl daha yaşlandık ve artık
32 rakamı yok

ale: herkes yaşadığı an'ın değerini bilsin.
ayrıca funda(serçedando) yollar uzak olsada kalpler bir olsun

elbet
ALİ gelemesede biz gideriz :mrgreen: zorumu var.
o'na da çok selamlar,bende bi ara ararım zaten kardeşimi...