- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 407
sevgili gürkan doğum günün kutlu olsun..nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..hoşca kalın:rendeer:
Resimlerinde kasılmaktan bir gun yarılacak, olgun, aklı basında, kendi dunyasında kapanık, altındaki makinenin hakkını veremeyen, hayatta yaş yere basmayan, sağlamcı, guvenilir, şirin, altındaki kulusturu bana iteleme gafletinde bulunan, itina ile benden tırsan, her buldugumda sımsıkı sarılmak istedigim yanaklarından optugumde tecavuz edecegimi sanıp 5 mt kendini ileri atan cok ama cok sevdigim dostum, kardesim, guzel arkadasım.....
Dogum gunun kutlu olsun..
Allah nice mutlu huzurlu, hayırlı seneler nasip etsin ömrüne...
Allah gonlune gore versin insallah.. :rendeer:
komtan ve sen mi?
patron alkollümüsün![]()
Pardon GKN yanlış resim olmuş :cherry:
Bu da Komtan , Olcay ve Barış abi nin Marmaris hatırası :cat:
![]()