İyi geceler ve selamlar

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
9
Öncelikle iyi geceler, ismim Mert. Pek gece uykusu seven biri olmadığım için uzun süren motor araştırmalarımdan sonra bir foruma üye olmak gerektiğini anladım. Kısaca kendimden bahsedeyim 1989 doğumluyum, Bilgi üniversitesi medya ve iletişim sistemleri bölümünden bu sene mezun oldum ve şubat döneminde uzatmazlarsa askere gideceğim. 2007'den beri araba kullanıyorum ve çok sıkıldım, asker dönüşü kısmet olursa motorumu alacağım. Birazdan da hepinizin çok kızdığı ancak benim için çok gerekli olan bir ''ilk motor '' başlığı açmak durumundayım. Tekrardan iyi geceler.
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
18
selam mert dostum ilk motorunu almaya hazırlanan biri olarak takipteyim :) yeni başlıyor sayılmam kendime ait ilk motoru alıcam arkadaşlarınkini çok defalar kullanıp yine artçı olarak yanlarında bulundum artık kendi motorumu almamın ve ufaktan başlamanın zamanı geldi sağlıcakla kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst