- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 340
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç şüphem yok
dersleri aksatmak yok ama dimi :bounce:
Hiç aksatırmıyım ? yani o kadar da hıyar mıyım ..
hiç şüphem yok
dersleri aksatmak yok ama dimi :bounce:
Hiç aksatırmıyım ? yani o kadar da hıyar mıyım ..![]()
Kafe mafe ayarlarsın bişeyler ya![]()
Yeni okul döneminin başlayışıyla internetin ewden gidişiyle aranızdan bir müddet ayrılıyorum. Lafı da fazla uzatmıorm
Hepinize bi süreliğine elvedaale:
ne o pazar tatilmiulan biz 7 / 25 çalışıoz be !