işte en deli kros tırmanıcıları

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çılgınlık ötesi daha keyifli bişi olamaz değer abi o motorları orda parçalamaya harbi değer..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Bu adamlar kafayı yemiş kardeşim. Bunları işi gücü yok anlaşılan durumları da iyi. Kendilerine iş arıyorlar. Bu gibi çılgınlıklar yapıyorlar. Benim anladığım budur.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Güzeldi, tırmanılan alan biraz daha uzun ve geniş olsa daha heyecanlı olurdu, çık babam çık oooh :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst